پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اندر حکایت بی‌اطلاعی از تعویض شیفت جایگاه‌های سوخت

در زمان تعویض شیفت متصدیان و قفل شدن نازل‌ها، بدلیل عدم اطلاع شهروندان و مراجعه به محل سوختگیری، ترافیک زیادی در جایگاه‌ها بوجود می‌آید. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

در زمان تعویض شیفت متصدیان و قفل شدن نازل‌ها، بدلیل عدم اطلاع شهروندان و مراجعه به محل سوختگیری، ترافیک زیادی در جایگاه‌ها بوجود می‌آید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، اکثر جایگاه‌های سوخت به ویژه جایگاه‌های سوخت بنزین در طول شبانه‌روز فعال هستند و متصدیان آن در ۳ شیفت ۸ ساعته به کار می‌پردازند، متصدیان با توجه به نظر و قوانینی که رئیس جایگاه در نظر گرفته است می‌توانند در یک شیفت تا سه شیفت کار کنند، اما در اکثر جایگاه‌ها متصدیان جایگاه‌ها تنها در یک شیفت کار می‌کنند زیرا توان کار طاقت فرسایی در بیش از یک شیفت برای تمام متصدیان وجود ندارد.

نکته حائز اهمیت اینکه در زمان تعویض شیفت متصدیان و قفل شدن نازل‌ها به مدت قریب به ۱۵ دقیقه، بدلیل عدم اطلاع شهروندان و مراجعه به محل سوختگیری، ترافیک زیادی در جایگاه‌ها بوجود می‌آید و گاهی اوقات به جهت آنکه در جلو و پشت سر، خودروهای قبل و بعد از حضور ما توقف دارند، امکان ترک جایگاه وجود ندارد.

برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و عدم شکل‌گیری ترافیک خودرویی در جایگاه‌ها، با توجه به حساس بودن این مکان‌ها و همچنین رعایت نکات ایمنی و حفظ جان شهروندان در زمان وقوع حادثه، بهتر است همچون برخی جایگاه‌های سوخت سایر شهرهای دیگر، با قرار دادن موانع در قبل از ورود به جایگاه، نسبت به موضوع تعویض شیفت و همچنین عدم مراجعه به محل سوختگیری اطلاع‌رسانی شود تا افرادی که مایل به ماندن و معطل شدن تا زمان حضور شیفت جدید را ندارند، جایگاه را ترک کنند.

هر چند تابلوهای زمان تعویض شیفت در گوشه و کنار جایگاه‌ها نصب شده، اما پیشنهاد می‌شود با ممانعت از ورود خودروها به داخل محوطه سوخت‌گیری، به شهروندان در خارج از ورودی جایگاه اطلاع رسانی شود، چراکه معطل ماندن مراجعه‌کنندگان در محیط جایگاه موجب استفاده بیشتر از موبایل و استعمال دخانیات می‌شود که می‌تواند همین موضوع خطرآفرین باشد و خسارت جانی و مالی در پی داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین