شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اتمام مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در لارستان

  رقابت بین داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ ، به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، رقابت…

 

رقابت بین داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ ، به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، رقابت مرحله اول کنکورسراسری ۱۴۰۲ با حضور ۱۲۲۶ داوطلب در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، زبانهای خارجه و هنر به پایان رسید.

عبدالحمید اخوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لارستان، در حاشیه دومین روز از برگزاری آزمون، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری آزمونی حساس و سالم، حضور پرشور داوطلبان را تحسین کرد و گفت: به لطف خدا مرحله اول آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۲ با حساسیت و دقت بالا در ۴ حوزه امتحانی در رشته های مختلف تحصیلی با برنامه ریزی منظم و دقیق، با صحت و سلامت کامل، تحت نظارت سازمان سنجش کشور به اتمام رسید.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی، افزود: گستردگی بالا و پر حجم این آزمون؛ نیازمند همکاری و تعامل بود که همکارانم در مجموعه آموزش و پرورش، نهادها و ادارات مرتبط، با مسئولیت پذیری و تلاش بی وقفه، این دوره از رقابت ها را با حساسیت و نظم کامل و آرامش برگزار کردند.

بر اساس آخرین آمار، در حوزه لارستان گروه آزمایشی علوم تجربی بالاترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده است و از مجموع داوطلبان شرکت کننده در همه آزمونها ، ۸۳۴ نفر زن و ۵۰۰ نفر مرد بودند که ۱۰۸ نفر از داوطلبان در این رقابت علمی غایب بوده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین