دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

صادرات ۴۱ هزار تن کالا به ارزش ۲ میلیون دلار از گمرک لارستان

رییس اداره گمرک لارستان با بیان اینکه در یکسال اخیر ۴۱ هزار و ۳۶۲ تن کالا به ارزش ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۷۴ دلار از لارستان صادر شده…

رییس اداره گمرک لارستان با بیان اینکه در یکسال اخیر ۴۱ هزار و ۳۶۲ تن کالا به ارزش ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۷۴ دلار از لارستان صادر شده است، گفت: مقصد کالاهای صادراتی قطر، امارات، عراق، پاکستان، هند، تانزانیا، کویت و عمان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لارستان، بمناسب ۶ بهمن روز گمرک، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد علمدار و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات شهرستان با حضور در گمرک لارستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از اقدامات ارزنده و شایسته رئیس و کارکنان اداره گمرک لارستان تقدیر و تشکر کرد.

داریوش دهقان افزود: گمرک پل ارتباطی بین سیاستهای مالی و بازرگانی و مهمترین سازمان اثرگذار در روند تجارت بین‌المللی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: گمرک به عنوان یکی از با سابقه ترین سازمانهای دولتی نقش مهمی در اجرای سیاست ها و خط‌ مشی های اقتصادی و بازرگانی دارد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با تاکید بر اینکه خوشبختانه در یکسال اخیر، صادرات کالا از لارستان روند خوبی را داشته است، تصریح کرد: تلاش مان بر این است که رویه واردات نیز در لارستان فعال نماییم.

محمدرضا امینی رییس اداره گمرک لارستان نیز گفت: دریکسال اخیر ۴۱ هزار و ۳۶۲ تن کالا به ارزرش ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۷۴ دلار از لارستان صادر شده است.

وی، بیشترین کالاهای صادر شده را سیمان سفید، خرما، زعفران، آویشن، پسته و فرش بیان کرد.

امینی با اشاره به اینکه این مقدار ارز آوری در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است، افزود: مقصد کالاهای صادراتی قطر، امارات، عراق، پاکستان، هند، تانزانیا، کویت و عمان است.

وی همچنین تعداد هواپیماهای خروجی و ورودی از فرودگاه بین المللی لارستان را ۷۸۶ فروند و تعداد مسافران ورودی و خروجی را ۷۴ هزار و۹۱۲ نفر عنوان کرد.

رییس اداره گمرک لارستان با اشاره به اینکه رسیدگی به ارزش گذاری ۳۴۹ فقره پرونده قضایی در یکسال اخیر در دستور کار بوده است، گفت: میزان در آمد وصولی حاصل از عوارض گمرکی، عوارض صادراتی و غیره هم ۲۴۱ میلیارد ریال است.

در پایان این نشست نیز از رییس و تمامی کارکنان اداره گمرک لارستان تجلیل به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “صادرات ۴۱ هزار تن کالا به ارزش ۲ میلیون دلار از گمرک لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اقاجان گمرک لارستان تعطیل است. چرا ادا در میارید؟ صادرات کجا بوده؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین