سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 39

آغاز عمليات اجرايى و بهره‌بردارى از ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه‌سازی

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از آغاز عمليات اجرايى و بهره‌بردارى از ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه‌سازی این اداره‌کل خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از آغاز عمليات اجرايى و بهره‌بردارى از ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه‌سازی این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسـازى لارستـان، حسن شبانى از آغاز عمليات اجرايى و بهره‌بردارى از ٤٠ پروژه با اعتبارى بالغ بر ۲۰۰۰ ميليارد تومان در حوزه راه و شهرسازى اين اداره كل خبر داد.

شبانى ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت : دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است برای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، چراکه دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال این هستند که حال و آینده کشور را بی هدف نشان دهند.

وى افزود : بیش از ۴۵ پروژه راهسازى ، راهدارى و شهرسازى در طول دهه مبارك فجر امسال در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان شروع و يا به بهره‌برداری می‌رسد.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان خاطر نشان كرد : اين پروژه ها با اعتبارى با بالغ بر دو هزار ميليارد تومان در شهرها و روستاهاى هفت شهرستان حوزه استحفاظى اين اداره كل برنامه ريزى شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین