جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شهرک مسکونی ۸۰۰ هکتاری در گراش/آغاز ساخت ۱۶۰۰ مسکن در گراش

  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به تصویب شهرک مسکونی در گراش گفت : محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی…

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به تصویب شهرک مسکونی در گراش گفت : محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی تدقیق شده و ٣٥٠ هکتار دیگر در فاز دو تصویب خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، همزمان با جشن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ١٦٠٥ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گراش با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار گراش، امام جمعه گراش و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : تاکنون بیش از ٥ هزار نفر متفاضی در این شهر ثبت نام کرده که از اين تعداد بيش از ٣ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند .

حسن شبانی افزود : با همت و پیگیری های فرماندار و دیگر دستگاه های اجرایی ، وضعیت تامین زمین در این شهرستان مطلوب است و تاکنون برای ١٦٠٥ نفر زمین تامین شده که امروز ، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد .

شبانی در ادامه با اشاره به تصویب شهرک مسکونی در گراش گفت : محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی تدقیق شده و ٣٥٠ هکتار دیگر در فاز دو تصویب خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین