یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رتبه اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛ در آماده سازی زمین مقام دوم و در تامین زمین مقام چهارم در کشور

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در سخنانی بیان داشت: رتبه اداره کل راه و شهرسازی لارستان  در آماده سازی زمین دوم و در تامین زمین چهارم در کشور  و …

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در سخنانی بیان داشت: رتبه اداره کل راه و شهرسازی لارستان  در آماده سازی زمین دوم و در تامین زمین چهارم در کشور  و  بین کل ادارات کل راه وشهرسازی می باشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در آیین واگذاری ۱۳۱۳ قطعه زمینِ مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی که با حضو‌ر دکتر محمد علی زهره ای قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و‌شهرسازی ، ائمه جمعه ، فرمانداران و دیگز مسئولان در سالن همایش های این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت:  برنامه دولت در حوزه جنوب فارس (لارستان بزرگ) تامین مسکن، برای حدود ۱۶ هزار خانواده بوده است که تا امروز، بیش از ۴۵ هزار متقاضی داشته‌ایم که از این تعداد، ۱۶ هزار نفر تایید شده‌اند که برای ۱۵۵۵۵ زمین تامین شده است.

شبانی ادامه داد: جز ۴ اداره‌کل اول کشور بودیم که زمین موردنیاز مردم را تامین کردیم و در بحث واگذاری تا امروز حدود ۱۰ هزار و ۹۴۵ واحد در قالب گروهی و انفرادی واگذار شده است که برای حدود ۷ هزار و ۶۰۰ واحد پروانه گرفته شده است؛ کارهای طراحی برای مابقی آن نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه تامین زمین نیروهای نظامی و انتظامی، تقریبا کل زمین‌های موردتقاضا تامین شده و به آن‌ها تحویل داده شده است و یا در شُرف واگذاریست افزود: در بحث آماده‌سازی زمین‌ها جزو استان‌های برتر و در رتبه دوم هستیم. در حوزه ایثارگران به صورت کامل برای این عزیزان تامین شده و به آن‌ها تحویل و واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت: در طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که این برنامه را به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و در قالب پویش خانواده مهدوی برگزار کرده‌ایم، تا امروز، ۵ هزار و ۶۸۶ نفر ثبت‌نامی از بین خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند زیر ۲۰ سال داشتیم که تاکنون ۲ هزار و ۴۶۸ نفر تایید شده‌اند؛ ۷۴ درصد اراضی یعنی به میزان ۱۸۲۳ برای این تعداد واجد شرایط تامین شده و مابقی آن نیز در شرف تامین است.

وی ادامه داد: در برنامه ی اجرایی که وزارت‌خانه در اختیار ما قرار داده ، ۱۲ درصد هم از آن برنامه جلوتر هستیم و در این زمینه جزو چهار اداره‌کل اول کشور هستیم و به عبارتی به ۱۰۰ درصد تامین منابعی که وزارت‌خانه از ما خواسته رسیده‌ایم.

شبانی با بیان اینکه مهمانان ویژه دیگری، یعنی خیرین راه‌ساز و مسکن‌ساز هم در مراسم داریم افزود: بیش از ۳۷۰ کیلومتر راه تا امروز با خیرین تفاهم‌نامه بسته‌ایم که بعضا در حال کار و یا به اتمام رسیده ،این راه‌ها شامل بزرگراه، راه روستایی و بهسازی با همکاری خیرین به صورت ۵۰-۵۰ بین دولت و خیرین انجام شده است که در حال حاضر بیش از ۴۰ کیلومتر از آن آماده افتتاح است.

وی در پایان اظهار داشت: در حوزه مسکن هم، ۷۲ واحد آماده افتتاح داریم که قرار است از طرف خیرین به زوج‌های جوان داده شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رتبه اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛ در آماده سازی زمین مقام دوم و در تامین زمین مقام چهارم در کشور”

  1. ناشناس گفت:

    در ساخت راه ها مقام چندم دار؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین