یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

کلنگ‌زنی فاز ۴ نهضت ملی مسکن در شهر خنج

کلنگ فاز ۴ نهضت ملی مسکن در شهر خنج به زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، همزمان با دهه مبارک فجر ،…

کلنگ فاز ۴ نهضت ملی مسکن در شهر خنج به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، همزمان با دهه مبارک فجر ، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت با حضور دکتر نعمتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، دکتر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج ، حجت الاسلام کریمی امام جمعه شهرستان خنج و دیگر مسئولان نظامی ، انتظامی و ادارات شهرستان برگزار شد .

شبانی اظهار داشت : در شهرستان خنج حدود ۵ هزار متقاضی ثبت نامی داشتیم که بیش از ۴ هزار نفر حائز شرایط سه استعلام سبز هستند که از این میزان تاکنون ۲ هزار نفر تایید نهایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : تا این لحظه برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان خنج زمین تامین شده و اقدامات واگذاری در آن صورت گرفته است.

وی یادآور شد : در فاز نخست ۱۰۰ واحد احداث شده و در مرحله اسکلت است ، فاز دوم این طرح ۳۱۷ واحد فونداسیون آن در حال تکمیل است و فاز سوم نیز ۲۰۰ واحد در مراحل آماده سازی اراضی قرار دارد.

شبانی ادامه داد : در فاز ۴ که کلنگ آن به زمین زده خواهد شد، ۷۲۰ واحد به طرح نهضت ملی مسکن و ۱۵۲ واحد به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص خواهد یافت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین