شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خروش مردم لارستان در جشن ۴۵ سالگی انقلاب+عکس

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه امسال در لارستان با شکوه بیشتر نسبت به سالیان گذشته برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه…

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه امسال در لارستان با شکوه بیشتر نسبت به سالیان گذشته برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه و جشن ۴۵ ساله شدن انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای لارستان برگزار شد.

این مراسم با شکوه در شهر لار با حضور چشمگیر مردم از محل چهارراه پیروزی شروع و پس از عبور از خیابان‌های آیت‌الله خامنه‌ای، ساحلی، شهید مدرس شمالی و جنوبی، در حسینیه اعظم به اتمام رسید.

نکته قابل توجه راهپیمایی امسال، حضور گسترده دهه نودی ها و دهه هشتادی ها و زنان و دختران با پوشش‌های متفاوت بود و خانواده‌ها نیز به شکل خودجوش با توزیع پرچم مقدس ایران، پرچم‌های رنگی، پلاکارد، بادکنک‌های رنگی، شور و حال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

خوانش سرودهای انقلابی و حماسی در بین مسیر راهپیمایی توسط گروههای سرود نشاط خاصی را در حاضران ایجاد کرده بود.

یکی از نوجوانان هدف خود از شرکت در راهپیمایی را روسیاه کردن معاندین دانست و گفت: این انقلاب زنده و پایدار به راه خود ادامه می دهد.

یک نوجوان دهه هشتادی نیز هدف خود از شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را دفاع از وطن خود و گرامیداشت یاد حاج قاسم اعلام کرد و افزود: حضور مردم پیام امید برای ایرانیان و یأس برای غربی‌ها و آمریکایی‌هاست.

یک دختر دهه نودی با بیان اینکه اتحاد و همبستگی ایرانی‌ها با هدایت رهبری ادامه می‌یابد، گفت: حجاب پایه و اساس دختران و زنان ایرانی است.

شعار لارستانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست، هیهات من الذله، مرگ بر ضد ولایت فقیه، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و غیره بود.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان که سخنران اصلی این مراسم بود، خیل عظیم جمعیت لارستانی در این راهپیمایی را نشان از ایمان، اعتقاد راسخ، خود باوری و اقتدار ملت قهرمان ایران به رهبری امام خامنه‌ای دانست و گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی نتیجه توجهات و الطاف بیکران الهی و عنایات خاص آقا امام زمان(عج) و از برکات وجود امام راحل، مقام عظمای ولایت و هوشیاری و بصیرت مردم ولایی این منطقه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور آحاد مردم لارستان بزرگ در این راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جهان نمونه است و اگر امروز عزت، عظمت و اقتدار داریم مرهون خون مقدس شهدا و امام بزرگوار و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب هستیم.

در پایان قطعنامه‌ای در هشت بند که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ارسال شده بود، توسط حاج محمد ابراهیم روشن ضمیر مسوول ستاد نماز جمعه لارستان قرائت شد که با تکبیرهای محکم و کوبنده مردم مفاد آن مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در سایر شهرها و روستاهای لارستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین