پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قابلیت سوخت‌گیری روزانه ۱۲۰۰ خودرو از جایگاه بهسازی شده در لار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با بازسازی و راه اندازی جایگاه پتراز در شهر لارستان فرایند سوخت رسانی در مرکز این شهر تسریع می شود. به گزارش…

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با بازسازی و راه اندازی جایگاه پتراز در شهر لارستان فرایند سوخت رسانی در مرکز این شهر تسریع می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری از بازسازی کامل وراه اندازی مجدد جایگاه پتراز در شهر لار با حضور معاون اقتصادی استانداری فارس در دهه مبارک فجر خبرداد.

طاهری تسریع بخشیدن به فرایند سوخت رسانی را از برنامه‌های شرکت ملی پخش بیان کرد وگفت: به همین منظور توسعه کمی و کیفی مجاری عرضه سوخت استان در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا جایگاه مذکور تحت پوشش پالایشگاه شیراز در لارستان بازسازی و راه‌اندازی شد.

وی با تشکر از مسئولین پالایشگاه شیراز در راه‌اندازی سریع این جایگاه افزود: در طی این بازسازی کامل که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال صورت پذیرفته، تمامی تلمبه‌ها تعویض و مسیر لوله کشی مجددا انجام و ساختمان جایگاه نیز بهسازی شده است.

طاهری با اشاره به قرار گرفتن جایگاه پتراز لارستان در مرکز شهراظهارکرد:بازسازی وراه اندازی مجدد این جایگاه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و پیش بینی می شود روزانه ۳۰ هزار لیتر بنزین توسط این جایگاه عرض شده و روزانه بیش از ۱۲۰۰ خودرو سوخت خود را از این جایگاه سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 لازم به ذکر است این جایگاه دارای ۲۶ نازل می باشد که ۱۴ نازل اختصاص به بنزین معمولی و ۲ نازل مخصوص سوختگیری موتورسیکلت و مابقی به بنزین سوپر اختصاص دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “قابلیت سوخت‌گیری روزانه ۱۲۰۰ خودرو از جایگاه بهسازی شده در لار”

  1. ناشناس گفت:

    از رسانه وزین میلاد لارستان انتظار داریم پس از بازرسی میدانی پیگیری کنند که چرا همه نازل ها قابل استفاده نیست؟

    • amdin گفت:

      در این جایگاه ۳ سکو و در هر سکو ۲ تلمبه یا دیسپسنر جهت عرضه سوخت به خودروهای سواری وجود دارد.
      هر دیسپنسر ۴نازل ( ۲ نازل بنزین معمولی و ۲ نازل بنزین سوپر) دارد؛ بنابراین ۱۲ نازل بنزین معمولی و ۱۲ نازل بنزین سوپر برای خودروها در نظر گرفته شده است. همچنین یک تلمبه جداگانه به منظور سوخترسانی به موتورسیکلتها تعبیه شده‌است.

      هم اکنون ۴ تلمبه با ۸ نازل جهت عرضه بنزین معمولی به خودروهای سواری و یک نازل برای موتورسیکلت فعال است و در مجموع با ۹ نازل، به شهروندان خدمات ارائه میشود.
      شرکت پخش فراورده های نفتی لارستان در تلاش است تا با تامین قطعه سامانه هوشمند در روزهای آینده ۲ نازل دیگر بنزین معمولی برای خودروها فعال شود تا تعداد نازل‌های عرضه سوخت به خودروهای سواری به ۱۰ نازل برسد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین