پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

به ازای هر نفر ۳.۹ مترمربع سرانه فضای سبز در لار وجود دارد

سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز عمومی شهرهای قدیم و جدید لار هم اینک ۱۴۸ هکتار است؛ گفت: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر حدود…

سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز عمومی شهرهای قدیم و جدید لار هم اینک ۱۴۸ هکتار است؛ گفت: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر حدود ۳.۹ متر مربع است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ نیروهای پر تلاش شهرداری لار در آستانه آغاز سال جدید و نوروز باستانی ۱۴۰۲ مشغول زیباسازی فضاهای شهری و کاشت نهال و گل های فصلی برای میزبانی از بهار و استقبال از میهمانان نوروزی هستند.

رامین موحدی سرپرست شهرداری لار در این زمینه گفت: تولید و کاشت گلهای فصلی بهاره با کاشت بذر از پاییز امسال آغاز و از نیمه آذرماه نسبت به انتقال نشاء به بوستان ها، میدان ها و بلوارها از جمله بلوار دانشجو، جوان، پاسداران، فرهنگ، میدان بسیج، میدان علم و فناوری و جزایر میدان امام خمینی (ره) و بوستان نخل اجرایی شده است.

رامین موحدی افزود: همچنین به منظور زیباسازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین استقبال از سال نو، به همت واحدهای تاسیسات، فضای سبز، عمران و خدمات شهری؛ رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله موجود در بوستان ها، میدان ها و معابر عمومی، رنگ آمیزی مجموعه ورزشی و تندرستی، رنگ آمیزی حاشیه بلوارها و میادین و جزایر، هرس درختان و ترمیم چمن، نور پردازی درختان و بهسازی بلوارها و میادین از دیگر اقدامات مدیریت شهری لار بوده که با برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح استقبال از بهار در سطح شهر عملیاتی شده است.

وی گفت:‌ طرح های زیباسازی فضاها و بوستان های شهری و کاشت نهال و گل های فصلی همچنین با قوت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز عمومی شهرهای قدیم و جدید لار هم اینک ۱۴۸ هکتار است؛ گفت: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر حدود ۳.۹ متر مربع است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین