چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز غرس ۱۰ هزار اصله نهال در کرمستج

غرس ۱۰ هزار اصله نهال با حضور فرماندار و قشرهای مختلف مردم در روستای کرمستج بخش مرکزی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

غرس ۱۰ هزار اصله نهال با حضور فرماندار و قشرهای مختلف مردم در روستای کرمستج بخش مرکزی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، همزمان با اجرای طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت در کشور دراین منطقه نیز با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی و عمرانی فرمانداری، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی، مسعود لادنی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، مسئولین، دانش آموزان، خانواده ها و قشرهای مختلف مردم،غرس ۱۰ هزار اصله نهال در روستای کرمستج لارستان آغاز ‌شد.

در این مراسم فرماندار و مسئولین شهرستان لارستان هر کدام جداگانه بصورت نمادین چند اصله نهال را غرس کردند و در ادامه دانش آموزان، خانواده ها و مردم روستا نیز این طرح را ادامه دادند.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی خاطرنشان کرد: طرح مردمی کاشت درخت، اقدامی ارزشمند در راستای حفظ منابع طبیعی است که لازم است از دست‌اندرکاران این طرح بویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی و مردم با فرهنگ و طبیعت دوست کرمستج قدردانی شود.

داریوش دهقان افزود: توجه به منابع طبیعی و کاشت درخت را عبادت دانست و گفت: درختکاری اقدامی ماندگار است که سالهای سال مورد استفاده نسل‌های متمادی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: توجه به درختان و فضای سبز، نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی دارد که تحقق این امر بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست.

این کاشت نهال ها در سطح ۵۰ هکتار در روستای کرمستج بخش مرکزی لارستان انجام می شود.

پیش از این نیز ۵ هزار اصله نهال در ۱۲ هکتار در پارک جنگلی اکسیژن روستای ده فیش بخش بنارویه لارستان کاشته شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین