سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

آماده‌باش نیروهای اورژانس ۱۱۵ علوم پزشکی لارستان در آستانه نوروز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریتهای دانشکده علوم پزشکی لارستان از آماده‌باش نیروهای اورژانس ۱۱۵ علوم پزشکی لارستان در آستانه نوروز خبر داد. به گزارش میلاد…

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریتهای دانشکده علوم پزشکی لارستان از آماده‌باش نیروهای اورژانس ۱۱۵ علوم پزشکی لارستان در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمدصباغی، از اعلام آماده‌باش به نیروهای ستادی عملیاتی اورژانس لارستان و لغو همه ی مرخصی‌ها در آستانه نوروز خبر داد.

صباغی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی طرح سفرهای نوروزی در دانشکده اظهار کرد: در این جلسه ضمن اعلام آماده باش به همه نیرویهای درگیر در حوزه های مختلف، کلیه مرخصی های نیروی های امدادی لغو و فراخوان همکاری برای تامین نیروهای بیشتر، به نیروهای ستادی و عملیاتی داده شد.

وی افزود: در مجموعه علوم پزشکی لارستان یگان‌های پایش بیمارستانی و ستاد بحران در کنار ۱۵۰ نیروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

صباغی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات جاده ای، بیان داشت: در تلاشیم تا امسال و با افزوده شدن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بالگرد ، موتورولانس و آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث، بتوانیم خدمات بیشتری را به اهالی و مهمانانی که منطقه وسیع چهار شهرستان را برای سفر خود انتخاب کرده اند، ارائه دهیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین