یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در لارستان

به همت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، ۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در لارستان اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه…

به همت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، ۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در لارستان اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری در آیین اهدای این جهیزیه ها که با حضور رؤسای کمیته امداد ،بهزیستی و مسئول بسیج سازندگی سپاه لارستان برگزار شد اظهار کرد: یکی از اقدامات و خدماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ارائه آن به مردم می باشد، توزیع جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند به منظور برطرف نمودن یکی از موانع ازدواج این عزیزان، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویق جوانان به ازدواج به هنگام است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود:در همین راستا و به مناسبت نیمه شعبان و اعیاد مبارک این ایام، ، ۱۰ سری جهیزیه به همت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان به زوج های جوان و نیازمند لارستانی اهدا شد.

سرهنگ افسری در پایان اضافه کرد: هر سری از این جهیزیه ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی، اتو، پتو و لوازم آشپزخانه به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین