شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بمناسبت روز بزرگداشت شهدا مدیران اجرایی لارستان از ۳۰۰ خانواده شهدا و جانبازان تجلیل می‌کنند

  مدیران دستگاه‌های اجرایی لارستان ضمن دیدار با ۳۰۰ خانواده شهید و جانبازان بالای ۲۵ درصد از آنان تجلیل خواهند کرد. به گزارش میلاد لارستان، به ابتکار فرماندار ویژه لارستان…

 

مدیران دستگاه‌های اجرایی لارستان ضمن دیدار با ۳۰۰ خانواده شهید و جانبازان بالای ۲۵ درصد از آنان تجلیل خواهند کرد.

به گزارش میلاد لارستان، به ابتکار فرماندار ویژه لارستان در روز ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدا، در یک برنامه منسجم و هماهنگ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب ۳۰۰ گروه با خانواده‌های بیش از ۳۰۰ شهید و جانبازان بالای ۲۵ درصد لارستان دیدار و با آرمانهای بلند امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

در این خصوص امام جمعه لار، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان در پیامی ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در پیام جداگانه‌ای از اجرای طرح دیدار مدیران اجرایی با ۳۰۰ خانواده شهید و ایثارگران را اقدامی شایسته و ارزشمند دانست.

متن پیام‌های ذکر شده در زیر می‌آید:

 امام جمعه لارستان، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان در پیامی مشترک، فرا رسیدن ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم.

امام خامنه ای” ارواحناه فداه”

سلام و ارادت صمیمانه به تمامی مادران معزز و پدران پرصلابت و همسران مکرم و فرزندان صبور شهدای عزیز در سراسر ایران اسلامی که اسطوره‌های رشادت و سلحشوری هستند.

درود بی پایان بر سردار دل‌ها و شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و یاران دلیرش که امنیت و اقتدار برای ایران عزیز اسلامی را به ارمغان آوردند.

نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز «بزرگداشت شهدا» فرصت مغتنمی است برای بازخوانی و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدانی که با تقدیم جان خویش به آستان حضرت دوست، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

بی تردید آرامش امروز و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی ماحصل از خودگذشتگی مثال زدنی رزمندگان, ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهیدانی است که در دفاع از میهن عزیز خود جانانه به مقابله پرداختند و هیچ چیز تاثیری در اراده ی آهنین آنها نداشت.

امروز به اعتبار و برکت خون و تقدیم والاترین گوهر حیات شهیدان است که انقلاب اسلامی در مسیر پرشتاب خود به سوی اهداف متعالی خویش گام بر می‌دارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای شان، روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار به سوی قله‌های رفیع پیشرفت گام بر می‌دارد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

اینجانبان فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر مردم شریف منطقه لارستان بزرگ بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداري حقیقی از خون شهیدان، ترويج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بيش از پيش موفق ومويد باشيم.

سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان

حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان

******

پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بمناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و دیدار مسئولین شهرستان لارستان با ۳۰۰ خانواده معظم شهدا و ایثارگر خطه شهید پرور لارستان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ… »

سلام و درود خدا بر روان پاک شهدای اسلام و میهن، آنان که جان را در کف دست گذاشته و برای اعتلای عظمت ایران اسلامی درس از خود گذشتگی را به ما آموختند. شهیدانی که با تاسی از امام شهیدان حضرت امام حسین(ع) حق را در برابر باطل زنده کردند.

چنین اسطوره‌هایی باعث افتخار و همواره مایه مباهات و ارزش برای این سرزمین هستند. برخود واجب می‌دانیم ارزش و مقام والای شهدا را حفظ کنیم و بر زنده نگه داشتن یاد آنان تلاش کنیم.

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصایل بشری است. طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون است و باروری امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک و رشادت بزرگ مردانی است که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین وآزادگی، حضرت سیدالشهداء (ع)، درپرچمداری و صیانت از آرمان والای آن حضرت قامت برافراشته و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

خاک پاک ایران اسلامی، معطر به عطر شهیدانی است که با تأسی به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، عَلَم جهاد و شهادت برافراشته و شهد شیرین شهادت نوشیدند؛ مردانِ مردی همچون سلیمانی ها، همت ها، خرازی ها، باکری ها، مفیدها، عفیفه ها ، شیخی ها و هزاران هزار شهید والامقام که در حساس‌ترین مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، جان خویش را در طَبَق اخلاص گذاشتند و خون‌ پاک و مطهرشان، ضامن بقای اسلام و استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا ، با تمام وجود نام و یادشان را گرامی می داریم و در مقابل پدران، مادران، همسران و فرزندان معزز شهداء بویژه خانواده معظم ۳۰۰ شهید منطقه لارستان بزرگ دست ادب به سینه احترام می گذاریم و عهد می بندیم که پاسدار واقعی راه مقدس شهدای عزیز باشیم. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

در پایان سلام و عرض ارادت بنده را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز خطه لارستان تقدیم می دارم و اجرای طرح دیدار صمیمانه فرماندار و تمامی مسئولین محترم دستگاه های اجرایی شهرستان لارستان با ۳۰۰ خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تجدید میثاق با آرمان های بلند شهدا در روز ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ را اقدامی شایسته و ارزشمند می دانم و بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با ذکر جمیل صلوات این طرح معنوی را شروع نمایید.

اسماعیل محبی پور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین