سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیگیری مطالبات ریزودرشت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لارستان در تهران

فرماندار ویژه لارستان با معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار و مسائل مرتبط با مددجویان کمیته امداد لارستان را مطرح کرد. به گزارش میلاد لارستان…

فرماندار ویژه لارستان با معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار و مسائل مرتبط با مددجویان کمیته امداد لارستان را مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر نورالله مدبری معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه کشور در تهران دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که محمد بذرافشان مشاور برنامه ریزی و پژوهشی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و امید کریمی خشنود رییس شورای اسلامی شهر بنارویه لارستان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی ره لارستان در سال ۵۷ افتتاح گردیده و ۴۲۲۶ خانوار تحت پوشش دارد و تا به امروز خدمات قابل توجهی هم به خانواده‌های نیازمند ارائه گردیده و با توجه به جایگاه خدمات‌رسانی و بهتر خدمت نمودن به این عزیزان، خواستار تهیه اقلام ضروری زندگی همچون یخچال، کولر اسپلیت، گاز، آبگرمکن برقی، بخاری گازی و مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری برای مددجویان تحت پوشش شهرستان بزرگ لارستان هستیم. همچنین اختصاص اعتبارات مورد نیاز عمرانی جهت مددجویان برای تعمیرات مسکن، احداث و تکمیل مسکن و وام تعمیرات نیز در دستور کار باشد.

دهقان در ادامه خواستار تامین اعتبار برای احداث کانون فرهنگی تربیتی در یکی از محلات محروم و کم برخوردار کهویه، ارتقا واحد مددکاری بخش بنارویه به اداره، تامین اعتبار برای بازسازی و تعمیر مقاوم‌سازی کانون فرهنگی تربیتی ، ایجاد کتابخانه و مهمانسرا کمیته امداد لارستان و ایجاد واحد مددکاری در بخش صحرای‌باغ لارستان شد.

دکتر نورالله مدبری معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی ره کشور هم در سخنانی قول مساعد داد که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را پیگیری و اجرایی کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین