چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی لارستان

مدیرگروه واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا…

مدیرگروه واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان مجید امینی با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ و برگزاری مانور این طرح در امروز اظهار داشت: در این طرح کلیه اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه های آب‌رسان، نماز خانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها در همه مراکز و شهرستانهای تحت پوشش مجموعه مورد بازدید و ارزیابی تیم های بازرسی در معاونت بهداشت دانشگاه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز تمرکز اصلی بر بازرسی از مجتمع‌های بین راهی، قنادی‌ها و رستوران‌ها خواهد بود تصریح کرد: محل اسکان مسافران و مدارسی که برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده در این طرح بصورت ویژه بازرسی می‌شوند.

امینی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز را مهم دانسته و توصیه کرد: همشهریان با رعایت بهداشت فردی از جمله شست و شوی منظم دست‌ها با آب گرم و صابون و کوتاه نگه داشتن ناخن‌ها به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنند همچنین مواد غذایی را از محل‌هایی که ضوابط بهداشتی به ویژه بهداشت فردی را رعایت می‌کنند، خریداری کنند.

وی تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی لارستان از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ ارتباطات مردمی، آماده دریافت هرگونه شکایت در حوزه بهداشت مواد غذایی، آب شرب و هر گونه خدمات حوزه بهداشت می‌باشد.

گفتنی است این طرح همچون سالهای گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین