پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

وزیر راه: رفع نقاط حادثه‌خیز جاده لار-کهورستان آغاز شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: دستور رفع نقاط حادثه خیز جاده کهورستان- لار صادر و کار آغاز شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش…

وزیر راه و شهرسازی گفت: دستور رفع نقاط حادثه خیز جاده کهورستان- لار صادر و کار آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در در نشست ویدئو کنفرانسی با ستاد خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: جزایرِ مقصد گردشگری در هرمزگان باید افزایش یابد که در این راستا هر کاری همچون توسعه و یا ساخت اسکله‌ها لازم است را انجام می دهیم.

وی افزود: در نوروز امسال افزون‌ بر سه میلیون و ۶۶۴ هزار نفر مسافر با شناورهای مسافری به جزایر سفر کردند و ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار گردشگر دریایی از شناورهای تفریحی استفاده کردند و همچنین حدود ۶۶۰ هزار دستگاه خودرو نیز جابه‌جا شد.

بذرپاش گفت: وزارت راه و شهرسازی موافق افزایش ظرفیت شناورهای گردشگری بوده و هرچه می‌توان باید از ظرفیت تولید داخل برای این منظور استفاده کرده و موافق وارد کردن شناورهای دسته دوم تفریحی نیز هستیم، چرا که هرچه شناورهای تفریحی در کشور توسعه یابد از خروج ارز از کشور می‌کاهد و بیشتر می‌توان از این ظرفیت در کشور استفاده کرد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص نقاط حادثه خیز استان نیز گفت:‌ دستور رفع نقاط حادثه خیز محور لار – کهورستان صادر و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است. همچنین رفع نقاط حادثه خیز بندرلنگه به پارسیان را نیز دنبال می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین