شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف جسد کودک ۲.۵ ساله پس از ۷۲ ساعت در لارستان

    رئیس جمعیت هلال احمر لارستان از کشف پیکر بی‌جان کودک ۲.۵ ساله پس از تلاش سه روزه نجاتگران و عوامل مردمی در دشت امامزاده میرابراهیم(ع) لارستان خبر داد….

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان از کشف پیکر بی‌جان کودک ۲.۵ ساله پس از تلاش سه روزه نجاتگران و عوامل مردمی در دشت امامزاده میرابراهیم(ع) لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محسن زمانی با بیان اینکه در ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه و در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر مفقودی کودک ۲.۵ ساله در ۱۵ کیلومتری محور لار _ جهرم واقع در دشت امامزاده ابراهیم ۲ تیم از پایگاه جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر لارستان و همچنین نجاتگران آتشنشانی لارستان به منطقه اعزام شدند، اظهار داشت: با توجه به وسعت منطقه نجاتگران عملیات جستجو را در چند منطقه آغاز کردند اما علیرغم تلاش نجاتگران این جستجوها در روزهای اول و دوم بی نتیجه ماند.

وی با اشاره به اینکه در روز سوم جسد این کودک در ارتفاعات امامزاده میرابراهیم(ع) توسط عوامل محلی و نجاتگران پیدا شد، افزود: بدلیل وسعت منطقه، در این عملیات تیم سگ‌های تجسس هلال احمر، نیروهای مردمی و محلی، آتشنشانی و تعدادی از بسیجیان و پاسداران و همچنین موتورسواران عضو فدراسیون ورزشی حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین