شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

کودک لارستانی برگزیده نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی فارس شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در استان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در استان خبر داد.

خواجه نژادیان افزود: هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف ایجاد زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید و فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد؛ که برگزیدگان در چهار رشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌ نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند گفت: در رشته «نقاشی»، یک‌هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با بیان اینکه هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند افزود: در بخش «خوش‌نویسی» نیز هیأت داوران ۴۵۵ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال را داوری و ۲۶ اثر را برگزیده و ۱۵ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

وی تاکید کرد: ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در بخش‌ نقاشی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه رسیده که از آن میان، حدود ۲۲ اثر در بخش نقاشی و دو اثر در بخش سفال‌گری شایسته تقدیر اعلام شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: ایلیا محدث عضو مرکز شماره ۵ شیراز، با مربی گری مریم مرادی، روشان نظری عضو مرکز لارستان، با مربی گری خانم منصوره تقوی فرد، به ترتیب در بخش فراگیر شایسته تقدیر در رشته نقاشی و سفال شدند.

منصوره تقوی فرد تصویر گر کتاب و مریم مرادی از مربیان توانمند تخصصی هنری استان فارس می باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین