جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
رئیس اداره پست لارستان عنوان کرد

لزوم صدور مجوز مرسوله‌های پستی از طریق فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره پست لارستان با اعلام آمادگی و فراهم بودن نیرو و وسایل موردنیاز برای ارسال کالا و بسته‌های پستی به خارج از کشور، گفت: باید مجوز مرسوله‌های پستی از طریق فرودگاه لارستان صادر شود.

رئیس اداره پست لارستان با اعلام آمادگی و فراهم بودن نیرو و وسایل موردنیاز برای ارسال کالا و بسته‌های پستی به خارج از کشور، گفت: باید مجوز مرسوله‌های پستی از طریق فرودگاه لارستان صادر شود.

احمد رستمی در گفت و گو با میلاد لارستان بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰ دفتر خدمات پستی خصوصی و دولتی در شهرها و روستاهای این شهرستان دایر شده است، اظهار داشت: در مرکز اکثر بخش‌های تابعه لارستان حداقل دو دفتر خدمات پستی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه لارستان جز نخستین شهرستان‌های استان فارس است که تمام خدمات آن به‌صورت تمام‌مکانیزه انجام می‌شود، افزود: به همین دلیل، خدماتی که در دفاتر مرکز این شهرستان ارائه می‌شود در دورافتاده‌ترین روستاهای لارستان نیز آن خدمات به مردم داده می‌شود.

رئیس اداره پست لارستان بابیان اینکه فلسفه وجودی دفاتر پستی این است که خدمات دولتی را در نزدیک‌ترین محل سکونت زندگی به مردم آن مناطق ارائه می‌کنند، تصریح کرد: با پوشش ۹۵ درصدی نقاط مختلف لارستان توسط دفاتر خدمات پستی، انواع خدمت‌رسانی‌ها به مردم در حال ارائه است.

این مسئول با اشاره به اینکه باوجود کمبود شدید نیرو میزان خدمات نیابتی اداره پست لارستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجموع درآمدهای این نهاد ۷۰۰ میلیون تومان بوده که با تلاش‌های صورت گرفته امسال توانستیم در شش‌ماهه ابتدایی این میزان درآمد داشته باشیم که نشان از رشد ۱۰۰ درصدی ارائه خدمات است.

وی با ابراز خرسندی از وجود گمرک و فرودگاه در لارستان، تصریح کرد: فراهم شدن زمینه‌های ارسال مرسولات از طریق پست به کشورهای خارجی با توجه به سکونت تعداد بسیاری از لارستانی‌ها در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از نیازهای اساسی مردم این منطقه بوده که این کار با همکاری ارگان‌های نام‌برده امکان‌پذیر است.

رستمی با اعلام آمادگی برای فراهم بودن نیرو و وسایل موردنیاز برای ارسال کالا به خارج از کشور، افزود: در صورت اخذ مجوز از سوی اداره گمرک، این خدمت مهم به مردم لارستان ارائه خواهد شد.

وی بابیان اینکه به‌طور میانگین روزانه ۲ هزار بسته ورودی و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته خروجی از طریق اداره پست لارستان جابه‌جا و توزیع می‌شود، گفت: این مرسوله‌ها شامل بسته‌های شهری، بین‌شهری و بین‌استانی است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین