شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تصاویر: مردم لارستان پای آرمان آزادی قدس

مردم لارستان همزمان مردم جهان اسلام و آزادی‌خواه با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و فلسطین ایستاده‌اند. مردم لارستان پیام وحدت اسلامی…

مردم لارستان همزمان مردم جهان اسلام و آزادی‌خواه با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و فلسطین ایستاده‌اند.

مردم لارستان پیام وحدت اسلامی و دشمن ستیزی عالمانه در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به گوش استکبار جهانی رساندند.

این مراسم راهپیمایی سیاسی و مذهبی در شهر لار، از چهارراه پیروزی آغاز و با طی میدان شهید نصیری‌لاری و خیابان مدرس شمالی، در مسجد جامع میعادگاه مؤمنان لارستانی به اتمام رسید.

راهپیمایی روز قدس شهر لار با حضور علما و روحانیون، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، جوانان و نوجوانان، بانوان و آقایان پیر و جوان، ورزشکاران و غیره برگزار شد.

در این حضور شکوهمند، حاضران علاوه بر در دست داشتن پلاکاردهای استکبارستیز با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات مناالذله و غیره، انزجار خود را از نسل‌کشی چندین دهه اخیر رژیم اشغالگر قدس ابراز داشتند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه‌لاری می‌بنیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین