پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودرو‌های شوتی در لارستان

    فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق، ۲۱ دستگاه خودرو توقیف کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

 

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق، ۲۱ دستگاه خودرو توقیف کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین برخورد با خودرو‌های شوتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان کرد: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محور‌های فرعی، طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به توقیف ۲۱ دستگاه سواری شوتی حامل سوخت شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد، گفت: ۲۱ راننده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

سرهنگ یوسفی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین