جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

توقیف ۱۳ خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۱۳ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل ۱۸ هزار و ۵۰ لیتر سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد…

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۱۳ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل ۱۸ هزار و ۵۰ لیتر سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی لارستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: در این راستا ماموران حین گشت‌زنی و کنترل ماشین‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، ۱۳ دستگاه انواع خودرو‌های سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۸ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگرز یوسفی با اشاره به دستگیری رانندگان، اظهار داشت: با توجه به هدر رفت سرمایه‌ها و ذخایر کشور، برخورد پلیس با قاچاقچیان سوخت قاطعانه، مستمر و ادامه‌دار خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توقیف ۱۳ خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    بارها گفته ایم و روزنامه میلاد منتشر کرده، ضمن تشکر از کارکنان محترم نیروی انتظامی لارستان در کشف سوخت قاچاق ، لطفا یکی از مسولین بفرمایند منابع سوخت قاچاق کجاست؟؟ یا به زبان ساده تر این سوخت های قاچاق از کجا می اید؟؟ از جایگاهای پمپ بنزین ، انبار نفت ،کارگاهای صنعتی ویا کشاورزی ؟!؟! ایا پیشگیری بهتر ویا ارزانتر از درمان نیست؟!؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین