جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری رویداد استارتاپی صنعت غذا، گردشگری و سوغات در لار

    رویداد استارتاپی صنعت غذا، گردشگری و سوغات با محوریت خوشه مسقطی لاری در برج علم و فناوری لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در این رویداد گفت:…

 

 

رویداد استارتاپی صنعت غذا، گردشگری و سوغات با محوریت خوشه مسقطی لاری در برج علم و فناوری لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپی بیش از ۲۵ تیم فناور و ایده پرداز از شهرهای شیراز، لار، خنج ، اوز، گراش، فسا و همچنین بندرعباس و ۸۰ کارآفرین و تولید کننده و اعضای خوشه مسقطی لاری حضور یافتند.

سید محمود قیومی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی فارس علاوه بر ایجاد زیر ساخت شهرکها، حمایت های ویژه‌ای از واحد های صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه دارد که از جمله آن می‌توان به رویداد های استارتاپی، تورهای صنعتی و نمایشگاهی ودوره های آموزشی اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال های اخیر رویدادهای استارتاپی مختص شهر شیراز بود، سیاست امسال شرکت شهرکهای صنعتی فارس بر تمرکز زدایی و برگزاری برنامه‌ها و سوق دادن حمایت ها به سمت سایر شهرکهای صنعتی استان است که این برنامه نیز با توجه به وجود ظرفیت برج علم و فناوری در لار در این شهر برگزار شد.

او اظهار داشت: مطابق با پیش بینی ها و شناختی که از اکوسیستم نوآوری لارستان داشتیم، استقبال بسیار خوبی از این رویداد شد و سعی شده علاوه بر ارائه تیم ها، تمامی اعضای اکوسیستم نوآوری جنوب استان دورهم ‌جمع شوند تا بتوانیم از طریق این رویداد بین اعضا شبکه سازی کنیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: هم اینک ۲ خوشه کسب و ‌کار در استان فارس تحت حمایت شرکت شهرکهای صنعتی فارس فعال هستند که فرایند توسعه آنها توسط عامل توسعه و با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی انجام می گیرد.

قیومی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی فارس امسال نیز پنج برنامه رویداد استارتاپی در دستور کار دارد و حمایت های ویژه‌ای نیز از تیم های استارتاپی خواهد داشت.

فرزاد قناعت پور مدیر برج علم و فناوری لارستان نیز با بیان اینکه در لارستان با حمایت خیرین محترم زیرساخت های مناسبی جهت توسعه اکوسیستم نوآوری ایجاد شده است، خواستار تداوم همکاری بین دستگاههای مرتبط و استمرار برگزاری این چنین رویداد ها شد.

امیر محمدی کارگزار شبکه فن بازار ملی ایران مجری رویداد گفت: این رویداد با هدف بازار یابی و فروش محصولات فناورانه ،جذب سرمایه گذار و معرفی ایده های جدید برگزار شد که طی آن کارآفرینان و تولیدکنندگان با آخرین دستاورد های فناورانه آشنا شدند

محمدی ادامه داد : فرآیند ثبت نام رویداد از دو ماه قبل آغاز و سه روز قبل از برگزاری رویداد نیز پیش رویدادی با موضوع نوحه ارائه به سرمایه گذار برگزار شد.

وی گفت : در روز رویداد علاوه بر اینکه اطلاعات تیم ها به صورت دفترچه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و همچنین هر تیم به مدت ۵ دقیقه ارائه و دو دقیقه پرسش و پاسخ داشتند که بعد از پرسش و پاسخ امتیاز ها توسط داوران امتیاز دهی صورت گرفت و در پایان نیز از سه تیم برتر تقدیر به عمل آمد

محمدی اشاره کرد: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری فارس ،شبکه فن بازار ملی ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی لارستان ،سازمان بسیج مهندسین صنعت ، مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: تیم اینوپیج مقام نخست تیم مسقطی ترنج و تیم یکه تاز به صورت مشترک مقام دوم و تیم قائم الکترونیک مقام سوم را کسب کردند که علاوه بر جوایز نقدی و لوح تقدیر حمایت های ویژه ای از جانب شرکت شهرکهای صنعتی فارس صورت خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین