پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت

افتتاح مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در روستای محلچه بخش اوز شهرستان لارستان به بهره برداری رسید.

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در روستای محلچه بخش اوز شهرستان لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ در مراسمی با حضور یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، معتمدین و خیرین مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در روستای محلچه از توابع بخش اوز لارستان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این سالن ورزشی، معاون امور اقتصادی استانداری فارس در سخنانی با بیان اینکه به شکرانه الهی مردم و دولت با هم و در کنار هم در راستای پیشرفت و توسعه کشور حرکت می کنند که جای بسی افتخار است، گفت: از خیرین با همت بخش اوز لارستان به جهت آبادانی منطقه شان تقدیر می کنم.

رحمانی ابراز امیدواری کرد این مجموعه ورزشی باعث ترغیب جوانان و نوجوانان روستای محلچه و روستاهای همجوار آن به ورزش شود و در عرصه های مختلف ورزشی موفق ظاهر شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم در سخنانی ورزش کردن در زندگی را باعث شادابی روح و طراوت جسم خواند و اظهار داشت: با ورزش، انسان از روحی با نشاط برخوردار می‏ شود و روح با نشاط، بدن را سرشار از طراوت و شادابی می‏ سازد و البته بدن سالم هم، روح و جان را در دست‏یابی به مدارج کمال یاری می‏ رساند.

حیدر علی کامیاب در ادامه سخنانش  از اختصاص تجهیزات ورزشی برای سالن چند منظوره شادروان سلحشور محلچه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط خیر مرتضی سلحشور در روستای محلچه ساخته شده که این سالن ورزشی دارای سکو، اسکوربورد، جایگاهVIP  و خبرنگاران، رختکن، حمام و سرویس بهداشتی، نمازخانه، اتاق ناظران و داوران و غیره است.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین