سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

به‌زودی ۱۸ کیلومتر دیگر از جاده لار_جهرم زیر ترافیک می‌رود

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان با بیان اینکه از تکمیل شدن مراحل آسفالت گردنه بريز خبر داد و گفت: به‌زودی ۱۸ کیلومتر دیگر از جاده لار_جهرم زیر ترافیک می‌رود. به…

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان با بیان اینکه از تکمیل شدن مراحل آسفالت گردنه بريز خبر داد و گفت: به‌زودی ۱۸ کیلومتر دیگر از جاده لار_جهرم زیر ترافیک می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانى از اجراى آسفالت تكميلى در گردنه بريز برای تكميل اين قطعه خبر داد و اظهار داشت: هم اكنون عمليات اجرايى در قطعه ٤/٥ كيلومترى گردنه بريز حدفاصل كيلومتر ٤٥ تا ٥٠ از سمت لار در حال اتمام است و اين قطعه آماده بهره‌بردارى خواهد شد.

شبانى با اشاره به اينكه حفظ پيوستگى در طول مسير بدليل موضوعات ايمنى امرى مهم است، افزود: اين مسير ٤/٥ كيلومترى در انتظار تكميل لايه دوم آسفالت در كيلومتر ٣٢ تا ٤٥ اين محور خواهد ماند كه پس از اتمام آن به صورت يكپارچه ١٨ كيلومتر از بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس به زير ترافيك مى‌رود.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان تصريح كرد: اكيپ‌هاى اجراى آسفالت در اين ١٣ كيلومتر كه توسط شركت پيمانكارى آب و خاك در حال انجام است، شروع به فعاليت كرده تا با تكميل لايه دوم اين قطعه و با احتساب چهار خطه بودن ٣٢ كيلومتر جاده موجود، هرچه زودتر شاهد تكميل ٥٠ كيلومتر از اين جاده حياتى از سمت لار به جهرم باشيم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “به‌زودی ۱۸ کیلومتر دیگر از جاده لار_جهرم زیر ترافیک می‌رود”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت پهلون. در مدت سی سال تابحال نتوانستند صد کیلومتر جاده بسازند .واقعا خداقوت .میبینید تابحال چندنفر از مردم بیگناه بعلت سهل انگاری مسولین بی کفایت فوت کرده و خانواده ها بی سرپرست شده اند؟!؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین