چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تمام قد در کنار بخش خصوصی هستیم

  داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان: طبق سیاست های دولت تمام قد در کنار بخش خصوصی هستیم و در جهت رفع موانع و رونق تولید آنها همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی…

 

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان: طبق سیاست های دولت تمام قد در کنار بخش خصوصی هستیم و در جهت رفع موانع و رونق تولید آنها همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی با اهتمام ویژه ای اقدام می کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى فرماندارى ویژه لارستـان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویزه لارستان از شرکت زاگرس ترابر شهر لار بازدید کرد.

در این بازدید مسائل و مشکلات این شرکت توسط علیرضا باقری مدیر عامل شرک زاگرس ترابر لارستان مطرح شد که مهمترین آن ارائه تسهیلات لازم برای طرح توسعه شرکت بود.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از این شرکت گفت: طبق سیاست های دولت تمام قد در کنار بخش خصوصی هستیم و در جهت رفع موانع و رونق تولید آنها همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی با اهتمام ویژه ای اقدام می کنیم.

داریوش دهقان عنوان کرد: این مجموعه در کنار ایجاد اشتغال، می تواند بسترهای امنیت و آرامش رانندگان خودروهای سنگین را نیز فراهم کند.

گفتنی است ؛ زیربنای این شرکت ۱۸۰۰ متر مربع است و ۸ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین