چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انفجار مهیب تانکر حمل بنزین در شهر لار+فیلم و تصاویر

تصادف و آتش سوزی یک تانکر حمل بنزین در شهر لار و منجر به کشته شدن یک نفر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از سازمان آتش نشانی لارستان…

تصادف و آتش سوزی یک تانکر حمل بنزین در شهر لار و منجر به کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از سازمان آتش نشانی لارستان در ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۸ شهریورماه اعلام خبر آتش سوزی یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین، تیم آتشنشانی لارستان سریعا به محل حادثه واقع در بین دوشهر(بلوار سیدعبدالحسین لاری) اعزام شد.

پس از مشاهده حجم عظیم آتش که ارتفاع زبانه های آن به ۵۰ متر  می‌رسید فرمانده عملیات دستور افزایش هر چه سریعتر این نیروهای عملیاتی را صادر کرد.

در این حادثه خودروی تریلر حامل بنزین به یک دستگاه تریلر حامل سیمان که در کنار جاده پارک کرده بود، برخورد کرد که منجر به آتش سوزی هر دو تریلر شد و همچنین با جاری شدن بنزین در درون جوی آب حجم آتش سوزی لحظه به لحظه افزایش پیدا می کرد. از این رو سازمان آتش نشانی لارستان با ۵ خودروی اطفاء حریق و با کمک یک دستگاه خودروی اطفایی از نیروی هوایی لارستان و با حضور ۲۰ آتش نشان به جدال با حجم زیاد آتش پرداختند.

سرانجام پس از سه ساعت تلاش بی وقفه موفق به اطفای کامل حریق شدند.

متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن راننده تریلر حامل بنزین مصدومیت دو سرنشین تریلر حامل سیمان و مصدومیت دو آتش نشان شد.

سازمان آتش نشانی لارستان از تمام ارگان های کمک رسان شامل شرکت برق ایمنی نفت اورژانس نیروی هوایی پلیس راهور نیروی انتظامی ستاد بحران فرمانداری سپاه پاسداران و همچنین نیروهای کمک رسان مردمی کمال تشکر را دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین