سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هشدار هواشناسی درخصوص بارش‌های نقطه‌ای

هشدار هواشناسی به عشایر ،مردم و کشاورزان فارس هشدار داد مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد چرا که در برخی نقاط بارش‌های نقطه‌ای در کوتاه‌ترین…

هشدار هواشناسی به عشایر ،مردم و کشاورزان فارس هشدار داد

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد چرا که در برخی نقاط بارش‌های نقطه‌ای در کوتاه‌ترین زمان است، گفت: به کشاورزان و عشایر توصیه می‌شود به علت وزش باد شدید از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود حقیقت گفت: روز ۲۷ اردیبهشت ماه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری پراکنده‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم افزود: عصر پنجشنبه و روز جمعه بارش‌های پراکنده و خفیفی را داشته‌ایم و این سامانه تا عصر یکشنبه بر قرار است و در بخش‌های شمالی ،مرکزی و شرقی استان از جمله شهرستان‌های سپیدان، کوهچنار، کازرون، بوانات، لارستان، قیروکارزین، نی ریز و داراب بارندگی داشته باشیم.

حقیقت تصریح کرد : روز یکشنبه بارندگی بیشتر در بخش‌های شرقی استان خواهد بود همچنین قابل ذکر است که بارندگی‌ها به صورت رگبار رعد و برق همراه با وزش باد و برخی نقاط تگرگ هم پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه احتمال ‌آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، چرا که در برخی نقاط بارش‌های نقطه‌ای در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این آب‌گرفتگی امشب در بخش ‌های مرکزی و شرقی استان وجود دارد.

وی در پایان به کشاورزان و عشایر استان توصیه کرد به دلیل وزش باد شدید و رعدو برق احتمال سقوط اشیاء بیشتر مراقب باشند و از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین