شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بارش باران و رعد و برق لارستان را فرا می گیرد

  اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به فعالیت سامانه بارش پراکنده باران، ‌رعد و برق و افزایش وزش باد به مدت چهارروز در استان فارس…

 

اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به فعالیت سامانه بارش پراکنده باران، ‌رعد و برق و افزایش وزش باد به مدت چهارروز در استان فارس هشدار داد.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر کل هواشناسی فارس در مصاحبه با خبرنگارایرنا بیان کرد:‌ این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مناطق شمال غربی، غربی و مرکزی به ویژه نورآباد ممسنی، رستم، کازرون و کوه چنار فعال است.

مسعود حقیقت افزود:‌ همچنین این سامانه برای جمعه ۱۲ آبان ماه در مناطق شمالی و شرق استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ همچنین سامانه بارشی برای شنبه و یکشنبه ( ۱۳ و ۱۴ آبان ) آبانماه به ترتیب در مناطق شمال شرق و جنوب شرق به ویژه لارستان و فورگ داراب گزارش شده است.

حقیقت تاکید کرد: لغزندگی جاده ها در مناطق ذکر شده افزایش وزش باد به صورت موقت و برخورد صاعقه وجود دارد از این رو احتیاط در عبوراز حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، ‌اجتناب از پارک خودرو در حاشیه درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کار توصیه می شود.

همچنین از سوی اداره کل هواشناسی فارس میزبان بارندگی اخیر پاییزی اعلام شد و بر این اساس در منطقه آباده حدود ۶ میلیمتر و در شهرک گلستان شیراز و زرین دشت هم حدود نیم میلی متر باران باریده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین