سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

سرعت گرفتن راهسازی باند دوم لار-بندرعباس

مديركل راه و شهرسازى لارستـان آخرين وضعيت از احداث ٣٠ كيلومتر باند دوم در محور لار -بندرعباس را مورد بررسی قرار داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومى اداره…

مديركل راه و شهرسازى لارستـان آخرين وضعيت از احداث ٣٠ كيلومتر باند دوم در محور لار -بندرعباس را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان حسن شبانى طى بازديد از محور لار – بندرعباس كه به اتفاق مهندس راضى سرپرست مديريت ساخت و توسعه راههاى اين اداره كل صورت گرفت ، آخرين وضعيت پيمانكار مستقر در پروژه ٣٠ كليومترى جاده لار – بندرعباس را تشريح كرد.

شبانى اظهار داشت : در تير مـاه ١٤٠١ با حضور دكتر ايمانيه استاندار محترم فارس كلنگ محور لار – بندرعباس به طول ٣٠ كيلومتر حدفاصل كيلومتر ١٩ الى ٤٩ از چهار بركه تا هرمود عباسى به زمين زده شد.

وى افزود : با توجه به سرعت خوب پيمانكار در اين ١٠ مـاه ، اين قطعه هم اكنون شاهد پيشرفت فيزيكى مناسبى در ٢٣ كيلومتر از اين قطعه ۳۰ کيلومترى است .

شبانى ادامه داد : در حال حاضر عمليات زير سازى و خاكريزى در اين ٢٣ كيلومتر داراى پيشرفت فيزيكى ٧٠ درصدى است كه پس از تكميل نهايى عمليات خاكريزى در اين ٢٣ كيلومتر ، مراحل بعدى شامل احداث ابنيه فنى و مراحل روسازى از جمله بيس و ساب بيس و آسفالت صورت خواهد گرفت .

مديركل راه و شهرسازى لارستـان خاطر نشان كرد : در جلساتى كه با پيمانكار و مشاور اين پروژه برگزار شده مكررا از شركت گوربند راه بندر كه در اين قطعه مستقر هست ، خواسته ايم كه اولويت تكميل و بهره بردارى از ١٠ كيلومتر از سمت لار باشد و از پراكندگى در اجرا پرهيز نموده تا با قطعات قبلى احداث شده مسير شكل مناسبى گرفته و امكان استفاده مردم از آن در نظر گرفته شود .

وى افزود : الحمدلله پيمانكار در حال راه اندازى سنك شكن و بچينگ براى توليد بتن و آسفالت و مصالح بتن در احداث پل است كه با اين ظرفيت مراحل پل سازى و روسازى به شكل بهترى دنبال خواهد شد .

شبانى همچنين اظهار داشت : يكى ديگر از اقدامات خوب صورت گرفته از سوى پيمانكار اين قطعه خريدارى و نصب كارخانه آسفالت در محل پروژه هست كه پس از تكميل مراحل روسازى اين امر موجب سرعت بخشى جهت اجراى عمليات آسفالت خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین