یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درج رشته “مهندسی مکانیک” مرکز آموزش عالی لارستان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

نام رشته “مهندسی مکانیک” مرکز آموزش عالی لارستان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ درج شد. به گزارش میلادلارستان طبق وعده ای که دکتر افروزه سرپرست مجتمع آموزش عالی…

نام رشته “مهندسی مکانیک” مرکز آموزش عالی لارستان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ درج شد.

به گزارش میلادلارستان طبق وعده ای که دکتر افروزه سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان چند روز گذشته اعلام کرد،  طی هماهنگی های انجام شده با وزارت علوم و سازمان سنجش نام مجتمع (مرکز) آموزش عالی لارستان و میزان ظرفیت آن در اصلاحیه دفترچه کنکور ارشد در تاریخ ۱۷ خردادماه درج گردیده است.

با توجه به مفاد این مجوز از مهرماه ۱۴۰۲پذیرش دانشجو در مقطع ارشد در این مجتمع آموزشی با ظرفیت ۱۰ نفر آغاز خواهد شد.  داوطلبان کارشناسی ارشد رشته مکانیک می توانند در انتخاب رشته خود به این مهم توجه نمایند تا توسعه و ارتقای علمی منطقه را نیز شاهد باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “درج رشته “مهندسی مکانیک” مرکز آموزش عالی لارستان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد”

  1. ناشناس گفت:

    تمامی مطالب درج شده مربوط به رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه دولتی لارستان در زمان تصدی دکتر طاهری در دانشگاه بوده است اشتباه نشود و حق کشی شود. دکتر طاهری برای توسعه دانشگاهخیلی زحمت کشیدند

  2. ناظر گفت:

    امیدواریم رئیس جدید دانشگاه لار موفق باشند اما انصاف این است که تاکید کنیم که اضافه شدن مهندسی مکانیک در مقطع فوق لیسانس از دستاوردهای دوران ریاست آقای دکتر طاهری، مدیر بومی و لاری این دانشگاه بوده است.
    انشالله که دانشگاه لار مراتب ترقی را هرچه سریعتر طی کند اما شنیده ها حاکی از آن است که لابی گری های جدیدی متاسفانه در این دانشکاه شکل گرفته است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین