یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسائل و مشکلات محله محروم کهویه شهر لار بررسی شد

  با حضور فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات محله کهویه شهر لار بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش…

 

با حضور فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات محله کهویه شهر لار بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری و احمد علمدار معاونین فرمانداری و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و مهدی قاسمی معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان و سروان محمد پیرمراد فرماندهی بسیج ادارات شهرستان، مسائل و مشکلات محله کهویه شهر لار مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ابتدا جمعی از معتمدین و مربیان ورزشی باشگاه های ورزشی شهید مختار و شهرزاد، مشکلات و درخواست های این محله محروم را بیان کردند.

اتمام پارک سرداران، احداث سالن ورزشی، وسایل سرمایشی و گرمایشی برای محل تمرین ورزشکاران محله، حضور زیاد اتباع بیگانه و غیره از مهمترین درخواست های اهالی بود.

محمدحسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان هم در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از ورزشکاران خوب این محله گفت: در صورت تامین زمین توسط خیرین، برای احداث سالن ورزشی بصورت مشارکتی اقدام خواهد شد.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه کسانی که در راستای آبادانی و تقویت و توسعه ورزش نوجوانان و جوانان این محله تلاش می نمایند، اظهار داشت: وظیفه همه است که در جهت تقویت روحیه شادی و نشاط مردم بویژه جوانان و نوجوانان بکوشیم و قدر مردم، معتمدین و ورزشکاران پرتلاش و زحمتکش خود را بدانیم.

داریوش دهقان افزود: بنده با کمک همه دستگاه های اجرایی شهرستان و خود ورزشکاران تلاش میکنیم که ورزش لارستان بزرگ را در جایگاه اصلی خودش برسانیم، تا این مشکلاتی که در جامعه ورزش وجود دارد را کاهش بدهیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز آسیبهای اجتماعی در جامعه ما بویژه در جامعه شهری رخنه کرده و می باید توسط شما عزیزان ، نوجوانان و جوانان، با تلاش ورزشی و فرهنگی این آسیبها کاهش یابد و در این راستا هر میزان هزینه کرد در ورزش، چندین برابرش باعث کاهش معضلات و آسیبهای اجتماعی می شود.

وی در ادامه قول تامین یک عدد میز پینگ پنگ، تاتامی و آب سردکن برای ورزشکاران این محله را داد.

همچنین اسماعیل سحرخیز نیز از اهالی این محله هم قول خرید یک دستگاه سانترال برای محل تمرین ورزشکاران محله را داد.

در ادامه از افرادی که به هر نحوی در عرصه های مختلف در راستای رشد و توسعه محله کهویه کمال همکاری را داشته بودند، تجلیل به عمل آمد.

در ادامه فرماندار همچنین با ورزشکاران این محله دیدار و گفتگو نمود.

محله کهویه حدود ۵۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسائل و مشکلات محله محروم کهویه شهر لار بررسی شد”

  1. ناشناس گفت:

    امید است اینگونه جلسات برای مردم مفید باشد و زمینه امیدواری در مردم ایجاد کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین