یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فاضلاب، بهسازی آسفالت و دفع آب های سطحی اهم مشکلات محله کهوویه

شهردار لار در ادامه بازدیدهای میدانی خود از سطح شهر، این بار به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان شهرداری، به محله کهویه رفت و مسائل و مشکلات این…

شهردار لار در ادامه بازدیدهای میدانی خود از سطح شهر، این بار به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان شهرداری، به محله کهویه رفت و مسائل و مشکلات این محله را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این بازدید میدانی که بیش از یک ساعت به طول انجامید و جمعی از معتمدین و اهالی محله کهویه نیز حضور داشتند، شهردار لار و هیئت همراه با حضور در کوچه ها و اماکن پیرامونی این محله و همچنین شهرک محمد رسول الله، مسائل و مشکلات را از نزدیک دیدند و شنیدند.

اصغر فرودی در حین بازدید، به کارشناسان توصیه کرد که مشکلات را جمع بندی کرده و بر طبق اولویت شهری و محله ای، مرتفع نمودن آن را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر این مشکلات شامل فاضلاب، بهسازی آسفالت و دفع آب های سطحی بود که از اهالی خواسته شد آب حاصل از شستشوی منازل را روانه کوچه و خیابان نکرده تا از تخریب آسفالت و همچنین گرفتگی کانال ها و جداول دفع آبهای سطحی به جهت وجود چربی در آب حاصل از شتسشتوی ظروف و لباس، جلوگیری شود.

این بازدید علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات، با تشکر و قدردانی اهالی نیز همراه بود. تشکر و قدردانی از خدماتی که شهرداری در این محله ارائه کرده و به سبب آن موجب شده که اهالی محل از نعمت گاز شهری برخوردار شوند و بیشترین تاسیسات آبی و برقی این محله نیز بهسازی و نوسازی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فاضلاب، بهسازی آسفالت و دفع آب های سطحی اهم مشکلات محله کهوویه”

  1. ناشناس گفت:

    از شهردار جديد تشكر ميكنيم كه به محله ها سر ميزند ولي خوهش ميكنيم كه فقط درحد بازديد تنها نباشد و به قولهاي خود عمل كند و مثل قبلي ها نباشد كه امدند عكس گرفتند و قول دادندو لي به قول خود هم عمل نكردند.بايد قبول كنيم كه اقاي شهردار تنهاست

  2. ناشناس گفت:

    شهردار لار در هيچ قسمتي معاون ندارد بنابراين در گزارش امده شهردار به اتفاق معاونين معني و مفهومي ندارد!؟؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین