یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

فراخوان «جایزه شعر خلیل رویینا» منتشر شد

    اولین دوره «جایزه شعر خلیل رویینا» شاعر آیینی شهر لار، در دو بخش اشعار آیینی و آزاد برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان، جایزه شعر خلیل روئینا…

 

 

اولین دوره «جایزه شعر خلیل رویینا» شاعر آیینی شهر لار، در دو بخش اشعار آیینی و آزاد برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان، جایزه شعر خلیل روئینا که قرار است همه‌ساله به میزبانی لارستان برگزار شود فراخوان اولین دوره خود را منتشر کرد. این رویداد فرهنگی که نیمه اول تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، در دو بخش اصلی؛ با موضوع آزاد (در سه قالب اشعار کلاسیک، شعر آزاد و ترانه) و بخش ویژه؛ شعر آیینی (در تمام قالب‌ها) پذیرای آثار اهالی شعر و ادب پارسی است. علاقمندان می توانند با ارسال سه اثر در این رویداد فرهنگی شرکت کنند، مهلت ارسال آثار تا ۲۰خرداد ماه است.

ضرورت دارد آثار ارسالی در جایزه شعر خلیل رویینا شرایط زیر را دارا باشد؛

۱٫آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره و یا جایزه ادبی شرکت داده شده باشند و همچنین آثار چاپ شده به هر عنوان مجاز به شرکت در این جایزه ادبی نیستند.

۲٫ضروری است آثار ارسالی در قالب فایل DOC یا PDF ترجیحا B nazanin و اندازه آن ۱۴ باشد.

۳٫علاقمندان آثار خود را در قالب یاد شده به نشانی رایانامه: rouina.prize@gmail.com یا از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۷۸۰۶۸۶۵ درفضای مجازی به دبیرخانه ارسال نمایند.

۴٫شرکت کنندگان می‌بایست مشخصات کامل شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس پستی خود به همراه یک قطعه عکس جدید اسکن شده از شاعر با پس‌زمینه روشن را در پایین آثار ارسالی، درج نمایند.

گفتنی است اولین دوره این جایزه به‌صورت منطقه‌ای در محدوده جنوب فارس (لارستان و شهرها و‌ مناطق اطراف) برگزار می‌گردد و به نفرات برگزیده هر بخش جوایز ویژه این جشنواره اهدا می‌گردد. تعدادی از آثار برگزیده برای قرائت در مراسم اختتامیه انتخاب خواهند شد. همچنین برخی از آثار در ویژه‌نامه این جایزه ادبی به چاپ می رسند.

این رویداد فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، انجمن ادبی آفتاب شهر لار، موسسه فرهنگی هنری آیت‌الله آیت‌اللهی(ره)، شورای اسلامی شهر لار و شهرداری لار برگزار می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین