پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی

در نشست اعضا قرارگاه جهاد تبیین در دفتر امام جمعه لارستان تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

در نشست اعضا قرارگاه جهاد تبیین در دفتر امام جمعه لارستان تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، نشست قرارگاه جهاد تبیین شهرستان لارستان با رویکرد نشاط و امید آفرینی در جامعه به ریاست حضرت حجت الاسلام والسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و جمعی از مسئولین ادارات و روسای دانشگاه های شهرستان و روحانیون در دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد.

در این نشست امام جمعه لارستان در سخنانی یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه را جهاد تبیین دانست و گفت: باید با استفاده از ابزار مختلف جوانان را با حقایق آشنا کنیم، زیرا یکی از کارکردهای جهاد تبیین جلوگیری از انحراف حقایق و تحریف‌هایی است که دشمن ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام موسوی تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از نخبگان جامعه و حضور آنان در قرارگاه و استمرار بودن این جلسات را خواستار شد.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی با بیان اینکه یکی از اهداف قرارگاه جهاد تبیین امیدآفرینی است، مسئولیت‌های این طرح را فراتر از وظایف سازمانی دانست.

داریوش دهقان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین در تمام سطوح، اظهار کرد: با توجه به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است، دشمنان به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی هستند که نقاط قوت را به نقطه‌ضعف تبدیل کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس، صرفاً یک وظیفه سازمانی و حرفه‌ای در میان نبوده است، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس به حرکت جهادی رزمندگان به جهت دفاع از ارزش‌ها روح بخشید، همین امر باعث شد رزمندگان تقدیم جانشان را از حفظ جان اولی‌تر بدانند؛ بنابراین این نگاه نیز باید در جهاد تبیین وجود داشته باشد و همه دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های خود را به‌خوبی و فراتر از مأموریت‌های سازمانی تبیین کنند.

وی جهاد تببین را رعایت اخلاق، صبر پیشه کردن، حفظ ادب، کنش عادلانه و رفتار منطقی در فضای مجازی امر مهمی است که امروز ضرورت آن بیش از همیشه آشکار شده است.

سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان هم با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی درشهرستان تشکیل شده است، گفت: هدف اصلی تبیین دستاوردهای انقلاب و امید آفرینی در جامعه است.

وی جهاد تبیین را یک ضرورت و تکلیف خواند و افزود گفت: غفلت از این موضوع باعث وارونه جلوه دادن واقعیات توسط دشمن می‌شود.

در ادامه این جلسه اعضا جلسه نیز پیشنهادها و نظرات خود را در موضوع جهاد تبیین بیان کردند.

سپس کارگروه های مختلف تخصصی قرارگاه جهاد تبیین شهرستان لارستان مشخص گردید.

در این جلسه همچنین مصوب شد روابط عمومی های دستگا های اجرایی شهرستان و اصحاب رسانه در بحث جهاد تبیین فعالیت خود را گسترده تر نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی”

  1. ناشناس گفت:

    امیدافرینی با شعار تنها مشکل مردم را حل نمیکند . امیدافرینی باید با کار وتلاش برای مردم ایجاد کرد . مردم نتیجه کار وتلاش مسولین باید لمس کنند ودر زندگیشان موثر باشد ودر غیراینصورت تشکیل جلسات فقط وقت تلف کردن است و بس

  2. معلم از لارستان گفت:

    هروقت مردم فکرشان از نظر کار. ودرامد. ومعیشت خوب. شود وخیالشان. کمی راحت شود. بیشتر شاداب میشوند. واصولا برای شادی مردم کار دستوری ومصنوعی جوابگو. نخواهد بود حال خوب. وروحیات خوب. با وضع اقتصادی خوب. رابطه مستقیم. دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین