شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حضور فرمانده تیپ ۵۵ هوادبرد ارتش در لار

فرماندهی و مسئولین تیپ ۵۵ هوابرد با حضور در منزل ۸ شهید و ایثارگر والامقام تیپ ۵۵ هوابرد در شهرستان خنج،لار و جهرم از آنها دیدار کردند . به گزارش…

فرماندهی و مسئولین تیپ ۵۵ هوابرد با حضور در منزل ۸ شهید و ایثارگر والامقام تیپ ۵۵ هوابرد در شهرستان خنج،لار و جهرم از آنها دیدار کردند .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، حجت الاسلام فضلی رئیس عقیدتی سیاسی و مسئولین تیپ با حضور در منزل ۸ شهید و ایثارگر والامقام تیپ ۵۵ هوابرد در شهرستان های خنج، لار و جهرم از آنان تجلیل کردند.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ضمن اینکه دیدار با خانواده شهدا را روحیه بخش دانست، اظهار داشت: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمت گزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره های خون شهدا هستیم.

وی در ادامه افزود: شما خانواده شهدا منتسب به نام بهترین افراد جامعه هستید که همه به آنها احترام می گذارند، کسانی که مقام شان عالی است، همه شهیدان که به نوعی برای اعتلای کشورشان و باورهایشان جنگیده اند و به شهادت رسیده اند مورد احترام هستند. برای اینکه بزرگترین سرمایه خودشان را که جانشان است را برای کشورشان دادند.

حجت الاسلام فضلی رئیس عقیدتی سیاسی نیز اظهار داشت: مردم و ملت ما باید قدر شناس شهدا و خانواده معظم آنان باشند زیرا انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والائی رسیده است و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند از خانواده شهدا میخواهیم که برای ما دعا کنند تا به مسئولیت های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

در این دیدار ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و شکیبایی خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین