یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

متقاضیان استخدام ارتش تا ۱۵ دی ماه امسال فرصت ثبت‌نام دارند

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور با اشاره به فرصت استخدامی ارتش گفت: متقاضیان تا ۱۵ دی ماه امسال فرصت ثبت نام دارند و توصیه می‌شود که به روزهای آخر…

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور با اشاره به فرصت استخدامی ارتش گفت: متقاضیان تا ۱۵ دی ماه امسال فرصت ثبت نام دارند و توصیه می‌شود که به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ آرش اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به فرصت استخدامی ارتش اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه افسری امام علی(ع) در نیروی زمینی و مقطع دیپلم تجربی و ریاضی اقدام به پذیرش نیرو می‌کند که شرایطی برای آنها لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه معدل کل متقاضیان باید بالای ۱۴ و معدل کتبی آنان ۱۰ باشد، گفت: همچنین دانش‌آموزانی که در پایه ۱۲ مشغول به تحصیل هستند می‌توانند برای پذیرش و استخدام در ارتش اقدام کنند.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور با بیان اینکه سهمیه استانی در ابتدای کار لحاظ نشده است، افزود: متقاضیان در استان فارس می‌توانند به شیراز، میدان امام حسین، خیابان مشیر فاطمی، دفتر گزینش ارتش و متقاضیان در استان‌های دیگر نیز می‌توانند به مراکز گزینش هر استان مراجع کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه تا ۱۵ دی ماه فرصت ثبت نام وجود دارد، بیان کرد: برای مقاطع بالاتر از دیپلم نیز در شهریورماه هر سال ارتش جمهوری اسلامی امکان استخدام فراهم می‌کند.

وی درباره شیوه‌های استخدام در ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: ۲ سال است که شیوه استخدام ارتش متفاوت شده است، تا پیش از این به صورت عضوگیری بود و اکنون به صورت عضویابی است یعنی از بین واجدین شرایط بهترین‌ها جذب بدنه ارتش می‌شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین