شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

۱۳۰ نفر از دانشجویان ۶ رشته مجتمع آموزش عالی لارستان فارغ‌التحصیل شدند

جشن فارغ التحصیلی ورودی‌های ۹۷ و ۹۸ مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، آئین دانش آموختگی ورودی…

جشن فارغ التحصیلی ورودی‌های ۹۷ و ۹۸ مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، آئین دانش آموختگی ورودی های ۹۷ و ۹۸ مجتمع آموزش عالی لارستان در تاریخ یکم تیر ماه در محل سالن نوبخت لار برگزار شد.

این مراسم با حضور دهقان فرماندار ویژه لارستان، طاهری معاون فرماندار، افروزه سرپرست مجتمع، نوروزی معاونت فرهنگی، دانشجویی و فناوری و جمعی از اعضای هیئت علمی، اساتید و برخی خانواده‌های دانشجویان در کنار دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شد.

در این مراسم سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان ضمن تبریک به دانشجویان گفت: چ شما دانشجویان را باید با کلمه دانش آموخته صدا کرد زیرا الان دیگر فارغ التحصیل خواهید شد.

افروزه افزود: امشب شاهد دانش آموختگی بیش از ۱۳۰ نفر از دانشجویان مجتمع هستیم که در جشن خود در کنار شادی، غم نیز همراه دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تحصیل و دانش آموختگی امشب شبی برای شادی است اما جدا شدن از اساتید، کارکنان و دوستان که در این مدت افراد با یکدیگر انس گرفته بودند می تواند ناراحتی هایی در پی داشته باشد.

سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان با عنوان اینکه دوره دانشجویی یک دوره چهار ساله است که هدف آن توسط دانشگاه تعیین شده و آن اخذ مدرک کارشناسی است، تصریح کرد: در حال حاضر و با فارغ التحصیل شدن باید خود دانشجو هدف و ادامه راه زندگی خود را تعیین کند که میخواهد چگونه ادامه دهد.

این مسوول ادامه داد: در اصل باید همین امشب هدف مشخص شود و باید از طریق قطب نمای زندگی مسیر خود را تعیین کرد‌.

افروزه در ادامه با بیان چند توصیه به دانشجویان در جهت تعیین ادامه مسیر زندگی اظهار کرد: سعی کنید بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید بگونه ای که انتخاب شما بخاطر فرار از انتخاب های دیگر نباشد.

وی با بیان اینکه برخی دانشجویان بخاطر نرفتن به سربازی ادامه تحصیل می دهند در حالیکه این نوع برنامه ریزی شاید اشتباه باشد، خاطر نشان کرد: دانشجویان سعی کنند انتخاب خود را بر اساس ارزش های انسانی صورت دهند تا علاوه بر کسب درآمد خوب برای جامعه نیز مفید باشند.

افروزه اضافه کرد: حتی اگر در آینده به خارج از کشور نیز مهاجرت کردید سعی کنید به کشور خود هم بگونه ای خدمت رسانی کنید.

سخنران دیگر این برنامه دهقان فرماندار ویژه لارستان بود که طی سخنان کوتاهی گفت: قطعا مسئولین آینده از همین دانشجویانی که الان فارغ التحصیل خواهند شد انتخاب می شوند اما نباید این روزها را فراموش کرد و اگر زمانی هر یک از شما مسئولیتی بدست آورد نگاه به دانشجو را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که شما از مسئولین توقعاتی دارید قطعا در آینده دانشجویانی خواهند بود که از شما توقع یاری دارند، افزود: وقتی انسان دانشجو است یک نگاه دارد و وقتی واحد محیط اداری شد نگاه دیگری خواهد داشت پس آن مسئولی موفق است که همان نگاه دوران دانشجویی خود را حفظ کند.

از دیگر برنامه های آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۷ و ۹۸ مقطع کارشناسی مجتمع آموزش عالی لارستان اجرای موسیقی توسط فریاد خواجوی، اجرای برنامه طنز و مسابقه توسط آقای سید محمد شریفی، اجرای موسیقی توسط عبدالله عبدالله پور از دانشجویان مجتمع، شعرخوانی طنز فرضعلی وند، قرائت سوگندنامه هم خوانی دانشجویان، برش کیک فارغ التحصیلی و گرفتن عکس یادگاری و اهدا تندیس یادگاری به تمام دانشجویان فارغ التحصیل بود.

همچنین در این برنامه از نفرات برتر درسی هر رشته در ورودی خود با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد. اسامی نفرات تقدیر شده به شرح ذیل است:

رتبه اول رشته مهندسی برق آقای صالح احدی فر

رتبه اول رشته مهندسی شهرسازی آقای محمدمهدی حیدرلو

رتبه اول رشته مهندس مکانیک آقای حمیدرضا خارستانی

رتبه اول رشته مهندسی صنایع آقای یاسین عالیان

رتبه اول رشته مهندسی شیمی آقای منصور محمدی اصطهباناتی

رتبه اول رشته مهندسی کامپیوتر خانم مرضیه عزیزی

رتبه اول رشته روانشناسی خانم فاطمه مشکوری

به گزارش میلاد لارستان؛ آئین دانش آموختگی مجتمع آموزش عالی لارستان جهت دانشجویان ۶ رشته مهندسی شامل مکانیک، شیمی، برق، کامپیوتر، صنایع و شهرسازی و رشته روانشناسی برگزار شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین