چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مشکلات و مطالبات آبی شهرها و روستاهای لارستان روی میز مدیرعامل آبفا فارس

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهندس علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهندس علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست که معاونین شرکت آبفا فارس و سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان و برخی دهیاران و شوراهای روستاها نیز حضور داشتند، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان علاوه بر تشریح مسائل و مشکلات آب لارستان به ویژه روستاهای تحت پوشش، خواستار جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل خط دوم آبرسانی به لارستان از سد سلمان فارسی شد.

وی همچنین خواستار بازنگری مطالعات فاضلاب شهری لار، خور و لطیفی، مشکلات آب بیرم، عمادشهر، بریز و درز و سایبان، کف شکنی چاه آب بالاده بیرم، تسریع در وارد مدار کردن مخزن آب بنارویه ( در حال حاضر مناقصه برگزار و بخشی از تجهیزات نیز خریداری شده است)، تسریع در وارد مدار کردن چاه صحرای باغ، احداث مخزن آب برای شهرهای لار و لطیفی و وارد مدار شدن مخزن آب روستای لاغران هم شد.

علی جان صادق پور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس هم در سخنانی آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای شهرستان لارستان، مسائل و مشکلات موجود در این حوزه و همچنین مسائل مربوط به بازنگری مطالعات شبکه ی فاضلاب شهری را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وی قول مساعد داد تمامی موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را پیگیری و اجرایی نماید.

بنا بر این گزارش، در این جلسه همچنین ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به مردم شهرستان لارستان اعم از بخش مرکزی ، بیرم، بنارویه، صحرای باغ و شهرهای لار، خور، لطیفی و دهکویه بحث و تبادل نظر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین