چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آماده‌سازی زیرساختهای لازم جهت اجرای طرح تقویت بنیان خانواده در لارستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از آماده‌سازی زیرساختهای لازم جهت اجرای طرح تقویت بنیان خانواده در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از آماده‌سازی زیرساختهای لازم جهت اجرای طرح تقویت بنیان خانواده در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر حسن فزونی از اجرای طرح تقویت بنیان خانواده در لارستان خبر داد و اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه سالم و پویا داشته باشیم لاجرم باید از خانواده شروع کنیم چرا که خانواده اساس جامعه است، لذا یکی از مسائل اساسی برای تقویت بنیان خانواده، توجه به فرزندان بخصوص نوجوانان و بررسی چالش های خاص آنان است.

معاون بهداشت دانشگاه خاطر نشان کرد: بر همین اساس طرح تقویت بنیان خانواده در معاونت بهداشتی دانشگاه با محوریت نوجوانی و مشکلات ناشی از این دوران بخصوص سو مصرف مواد و نوشیدنی های غیر مجاز برنامه ریزی شده و بزودی کلید خواهد خورد.

وی بیان داشت: در این راستا و با هدف اجرای بهتر این طرح روانشناسان فعال در حوزه بهداشت، دوره های لازم را گذرانده و ضمن اخذ گواهی های لازم، آماده اجرای این طرح هستند.

دکتر فزونی بیان داشت: این برنامه به شکل دوره های آموزشی کارگاهی و در ۷ جلسه هفتگی برنامه ریزی شده و پدر و مادر به همراه نوجوان ۱۰ الی ۱۴ ساله خود، شرکت خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: محتوای برنامه ها به گونه ای برنامه ریزی شده که پس از شرکت در این طرح، والدین مهارت های لازم در تربیت و هدایت و حمایت از فرزندان خود بصورت موثر کسب می کنند و نوجوانان شرکت کننده نیز مهارت های لازم برای مقابله با تنش ها و فشار های همسالان، احترام به والدین، مقابله با ناامیدی و پایبندی به قوانین و… را یاد می گیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین