شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رشد 67 درصدی ارائه خدمات آموزش خانواده به مددجویان لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری کلاسهای آموزشی برای ۴۳۴۸ نفر ازمددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری و رشد ۶۷ درصدی در ارائه خدمات به مددجویان در سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری کلاسهای آموزشی برای ۴۳۴۸ نفر ازمددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری و رشد ۶۷ درصدی در ارائه خدمات به مددجویان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت : یکی از رسالتها و ماموریتهای مهم کمیته امداد  صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرا مت فردی و خانوادگی است که برای رسیدن به این مهم سالم سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها ، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی از مهمترین کارهاست  که  می بایست در راس ا مور قرار گیرد.

وی افزود : بر این اساس پس از احصاء نیاز آموزشی از طریق تکمیل شناسنامه های اختصاصی، محیطی و فرهنگی توسط  مشاورین وسرمربیان آموزش خانواده ، خانواده های تحت حمایت با رنجهای سنی مختلف مشتمل بر گروههای همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج، سرپرست خانوار، سالمندان و…. با در نظر گرفتن  سطح تحصیلات گروه بندیو ازطریق روشهای سیزده گانه آموزشی از قبیل (آموزش به روش گروهی ، چهره به چهره ، غیر حضوری ، برگزاری جلسات طرح فلاح ، شرکت در همایشها و مسابقات ،آموزش به روش اردویی و…) از سرفصلهای آموزشی به تفکیک موضوعات اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی در قالب کارگاههای آموزشی با عناوین آسیب های اجتماعی، مهارتهای زندگی و مباحث حقوقی اعم از حقوق شهروندی و قضایی و آموزش پیشگیری از اعتیاد، جلسات پرسش و پاسخ نماز و… بهره مند می گردند.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه اساتید عهده دار آموزش غالبا” اساتید حوزه و دا نشگاه با رشته های تحصیلی روان شناسی و جامعه شناسی،فقه و اصول و معارف می باشند خاطر نشان ساخت : در نه ماهه سال جاری تعداد ۴۳۴۸ نفر از مددجویان با شرکت در این کلاس ها و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیون ریال از خدمات آموزش بهره مند گردیده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۶۷ درصدی را نشان می دهد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین