چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مردم لار طومار امضا کردن؛ این‌بار تشکر از نیروی انتظامی+عکس

  در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهر لار، جمعی از نمازگزاران با امضای طوماری از خدمات نیروی انتظامی ایران در راستای تأمین امنیت پایدار تشکر کردند. به گزارش میلاد لارستان،…

 

در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهر لار، جمعی از نمازگزاران با امضای طوماری از خدمات نیروی انتظامی ایران در راستای تأمین امنیت پایدار تشکر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهر لار، جمعی از نمازگزاران با امضای طوماری از خدمات نیروی انتظامی ایران در راستای تأمین امنیت پایدار تشکر کردند.

 

در متن این طور آمده است؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهادی مقتدر و انقلابی و برخوردار از نیروی انسانی متدین می است که در طول سال‌های اخیر با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین توانسته است در مقابله مستمر با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اجتماعی و اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی حفظ جان و مال و ناموس ملت ایران اسلامی و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر مردم نقش تعیین کننده داشته باشد.

ما امضا کنندگان این طومار از اقدامات دلسوزانه و صبورانه نیروهای نظامی و انتظامی در مدیریت ناآرامی‌ها و اغتشاشات در سراسر کشور و برگرداندن آرامش و امنیت به جامعه منجر به مجروحیت شهادت تعدادی از مامورین خدوم و زحمتکش آن شده قدردانی کرده و ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های این شهدا که خالصانه از جان خویش برای حفظ امنیت این سرزمین گذاشته‌اند اشد مجازات را در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعرض کنندگان به نیروهای انتظامی و امنیتی خواستاریم.

همچنین از مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، قوه مجریه و سازمان قضایی نیروهای مسلح تقاضا داریم نسبت به تدوین قوانین حمایتی از نیروهای امنیتی اقدام و هرچه سریعتر آن را به تصویب برساند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “مردم لار طومار امضا کردن؛ این‌بار تشکر از نیروی انتظامی+عکس”

  1. ناشناس گفت:

    ضمن تشكر از زحمات و تلاش نيروي انتظامي لارستان در راستاي امنيت منطقه ، اميد است اين كار بابي نشود براي ساير ادارات وهرروز جمعه شاهد طوماري باشيم وانهم براي ادارات با عملكرد ضعيف ويا ناكارامد.

  2. لاری. ازشیراز گفت:

    بارک الله به امضا کنندگان. طومار در لار

  3. لاری گفت:

    سلام
    لطفا یکی از عملکرد سریع و به موقع را عنوان بفرمائید

  4. دانشجو. لارستانی گفت:

    هر اداره ای. وسازمانی. وظیفه ای. دارد که باید. انجام. شود. دیگر. احتیاج. به طومار. نیست. اگر. قرار براین باشد. همه. ادارات برای کا رهایشان. طومار. وتشکر. میخواهند این طور نیست ؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین