پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ضرورت سنگ فرش چهار راه پیروزی تا میدان مدرس شهر لار

  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور…

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اصغر فرودی شهردار لار، کریمی معاون مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان ضمن تاکید بر ساماندهی و سنگ فرش کردن چهار راه پیروزی تا میدان مدرس در سخنانی اظهار کرد: بافت‌های فرسوده این شهر به معضل بزرگ و اساسی برای مدیریت شهری تبدیل‌شده و درصورتی‌که ساماندهی و بازسازی نشود، خسارت‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

او بابیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات رسان شهر باید به یاری شهرداری‌ها بیایند، تصریح کرد: مدیریت شهری نیز باید بستر همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی و شهروندان را در اداره امور شهر فراهم کند.

در این جلسه ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در محلات هدف، خواستار توجه بیشتر مدیران شهرستانی به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شد.

در ادامه در خصوص سنگ فرش چهار راه پیروزی تا میدان مدرس و همچنین اعطا تسهیلات قرض الحسنه به افراد دارای منازل در بافت فرسوده تصمیماتی گرفته شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ضرورت سنگ فرش چهار راه پیروزی تا میدان مدرس شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    اعضاي محترم جلسه لطفا توجه داشته باشيدسنگفرش حدفاصل چهارراه پيروزي تا ميدان مدرس بايد قابل عبور وسايل نقليه مانند خيابانهاي ارم و ابيوردي شيراز باشد ودر غير اينصورت كاسبي مردم قفل و اعتراض مردم به دنبال خواهد داشت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین