یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

استاندار فارس خواستار تفویض اختیار کامل ستاد بازآفرینی شهری به اداره‌کل شهرسازی لارستان شد

استاندار فارس ستاد بازآفرینی شهری را مکلف کرد، اختیار کامل خود را در جنوب استان، به اداره کل راه و شهرسازی لارستان تفویض کند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

استاندار فارس ستاد بازآفرینی شهری را مکلف کرد، اختیار کامل خود را در جنوب استان، به اداره کل راه و شهرسازی لارستان تفویض کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایمنا، محمد هادی ایمانیه در ستاد بازآفرینی شهری بر ضرورت برگزاری منظم جلسات ماهیانه تاکید و اظهار کرد: مشاهده می‌شود به دلایل غیرمنطقی برگزاری جلسات به تعویق می‌افتد، لذا در غیاب بنده با حضور معاونت عمرانی جلسات باید به صورت منظم برگزار شود.

وی خواستار حل مسائل قبل از ورود به جلسه ستاد بازآفرینی شد و افزود: با توجه به اینکه پیگیری مسائل کلان استان در سطح ملی بر عهده استانداری است، جایگاه فارس در این حوزه از متوسط کشور بالاتر است اما در رتبه بندی کشور باید جایگاه بهتری داشته باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه بخشی از بافت‌های فرسوده در بافت تاریخی قرار دارد، تصریح کرد: طبق قوانین در بازآفرینی شهری باید درصدی از بنا برای پارکینگ لحاظ شود در صورتی که اولویت اول ما حفظ بافت تاریخی است. لذا باید تدابیری اتخاذ شود تا در بافت تاریخی، پارکینگ‌ها به صورت تجمیعی دیده شود.

ایمانیه در پایان این نشست ستاد بازآفرینی شهری را مکلف کرد، اختیار کامل خود را در جنوب استان، به اداره کل راه و شهرسازی لارستان تفویض کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استاندار فارس خواستار تفویض اختیار کامل ستاد بازآفرینی شهری به اداره‌کل شهرسازی لارستان شد”

  1. جلیل گفت:

    ببخشید الان نظام مهندسی لارستان زیرمجموعه شیراز و اداره کل راه و شهرسازی فارس است.لطفا جهت جداسازی آن و تفویض اختیار کامل به اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان اقدام گردد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین