سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یک لاری برگزیده جشنواره فارابی شد

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم‌ انسانی و اسلامی…

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم‌ انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء شد.

برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فارابی در بخش‌های گروه‌های علمی، شخصیت‌های پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی، محققان برتر بخش بین‌الملل، جایزه منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی و برگزیدگان سایر بخش‌ها تقسیم می شوند.

در گروه مطالعات هنر و زیباشناسی، دکتر «محمدرضا مریدی» به عنوان برگزیده دوم بزرگسال برای طرح پژوهشی «گفتمان هنر اسلامی مدرن، مطالعه جامعه‌شناسی هنر مدرن و معاصر سرزمین‌های اسلامی» معرفی شد.

گفتنی است ؛ محمدرضا مریدی متولد ۱۳۵۷ در شهر لار، دارای دکترای جامعه‌شناسی هنر، عضو هیات علمی دانشگاه‌ هنر، پژ‌هشگر و مطالعه‌گر تصویر است.

محمدرضا مریدی، دکترای جامعه شناسی، پژوهشگر و مدرس جامعه شناسی هنر و عضو هیات علمی دانشگاه هنر است. تا کنون از این پژوهشگر هنر کتاب‌های هنر اجتماعی، گفتمان‌های فرهنگی و جریان‌های هنری ایران و آموزش هنر در ایران منتشر شده است و دبیری علمی کتاب اقتصاد هنر ایران، دبیری علمی کتاب هنر ایران و جهانی شدن و انتشار چندین مقاله علمی وپژوهشی را در کارنامه دارد.

جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی است که سالانه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور ارتقای جایگاه علوم انسانی و ترغیب و تشویق پژوهشگران به انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی اصیل منطبق با ملاک های علمی و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از محققان برتر ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک لاری برگزیده جشنواره فارابی شد”

  1. حسام بندري گفت:

    محمد رصا مریدی هم کلاسی خودم بوده آدم با وقار ، متشخص و با سوادیست. ایشان پسر اقیانوس اند بذر فریادند عطر عالم بالا اند بغضی که بارانش ایشان باشند
    زکوی او اید همیشه بوی بهار حسام بندری

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین