چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخشش آموزگار لاری در جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی – یادگیری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از کسب مقام اول کشوری درس فارسی پایه دوم ابتدایی در جشنواره عصر جدید یاددهی- یادگیری توسط آموزگاران استان فارس خبر داد. به…

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از کسب مقام اول کشوری درس فارسی پایه دوم ابتدایی در جشنواره عصر جدید یاددهی- یادگیری توسط آموزگاران استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مجید بذرافکن گفت: برگزاری با کیفیت جشنواره عصر جدید یاددهی- یادگیری گامی موثر در راستاي توانمندسازی معلمان در نظام آموزشی است.

بذرافکن با اشاره به اجرای فرایند ارتقای کیفیت آموزشی در قالب طرح شهید همت و پس از آن جشنواره عصر جدید یاددهی- یادگیری توسط همکاران حوزه اموزش ابتدایی، از مقام آوران این جشنواره تقدیر کرد.
وی افزود: اجرای مطلوب این برنامه باعث شد همکاران ما در اقصی نقاط استان بتوانند با ارایه تدریس های مناسب در رقابت با همکاران سراسر کشور حایز رتبه شوند.

معاون اموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: در ارزیابی نهایی همکاران فرهنگی فاطمه وحیدی در پایه دوم از لارستان حائز رتبه اول کشوری، فاطمه قربانی مقام چهارم کشوری شایستگی دیجیتال، مهرداد دهقانی از بیضا و لادن ظهیری از سِده نیز مقام چهارم کشوری را از آن خود کردند.

گفتی است: در مراسم پایانی این جشنواره که از سراسر کشور و در ۸ موضوع درسی برگزار شد خانم ها فاطمه وحیدی و فاطمه قربانی به صورت حضوری تدریس خود را ارايه دادند و توانستند بالاترین امتیاز کشوری جشنواره را کسب کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین