شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

افتتاح دفتر شرکت بازرسی آسانسور جنوب فارس در لارستان

با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ لارستان اولین شهرستان برخوردار از دفتر بازرسی آسانسور شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، آیین افتتاح…

با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ لارستان اولین شهرستان برخوردار از دفتر بازرسی آسانسور شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، آیین افتتاح دفتر شرکت بازرسی آسانسور لارستان باحضور حسین حسین‌زاده در شهر لار برگزار شد.

با افتتاح این دفتر مالکان ساختمانی و شرکت‌های نصب آسانسور ۱۰ شهرستان‌ جنوبی استان فارس می‌توانند در مدت زمان کمتری و بدون مراجعه به مرکز استان تشکیل پرونده بدهند و کارهایشان را پیگیری کنند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی که برای راه‌اندازی این مرکز پیگیری‌های متعددی داشته است، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران و مجریان این دفتر و روسای اداره کل و اداره استاندارد فارس و لارستان گفت: تاسیس این دفتر در منطقه ضروری بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم محقق شد. این دفتر تاکنون تنها در مراکز استان‌ها و جزایر قشم و کیش ایجاد شده و لارستان اولین مرکز شهرستان در کشور است که برخوردار از این دفتر می‌باشد.

وی با اشاره به مزایایی که این دفتر برای مردم، فعالان صنعت ساختمانی، شهرداری‌ها و نظام مهندسی دارد، اظهار داشت: پیگیری، پشتکار، مشورت‌گیری و استفاده از تجارب دیگران از عوامل موفقیت در انجام کارهاست.

گفتنی است؛ در این مراسم معاون فرماندار لارستان، رئیس شورای شهر لار، رئیس اداره استاندارد لارستان و جمعی از اعضای نظام مهندسی‌های لارستان و گراش نیز حضور داشتند.

در این راستا رییس اداره استاندارد لارستان از مالکان ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، پزشکی و … درخواست کرد که ازاین ظرفیت بوجود آمده استفاده کرده و نسبت به اخذ تاییدیه ادواری سالیانه آسانسورهای منصوب به خود اقدام کنند تا باعث پیشگیری و کاهش خطرات و بروز حوادث ناگوار شود.

علی رحیمی نژادان اضافه کرد: متقاضیان و شرکت‌ها در زمینه انجام بازدید و بازرسی از واحدهای تولیدی و همچنین اوزان و مقیاس‌ها(نازل‌های سوخت پمپ بنزین‌ها،ترازوهای اصناف و ….) نیز میتوانند ورود کرده و اداره لارستان نیز حمایت‌های لازم را برای اخذ این تاییدیه ‌ها انجام خواهد داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین