یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پایان مزاحمت‌های مرد جوان برای زنان در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس و سپس اخاذی از طریق فضای مجازی می‌کرد خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس و سپس اخاذی از طریق فضای مجازی می‌کرد خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان داشت: طی ارجاع پرونده ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لارستان با موضوع اخاذی و ایجاد مزاحمت از طریق فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی لارستان اظهار داشت: متهم ۳۷ ساله که در کوچه‌های شهر برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌کرد و سپس از آنها فیلمبرداری و از این طریق از آنها اخاذی می‌کرد در اظهارات خود علت و انگیزه‌اش را سرگرمی و کسب منافع مالی عنوان کرد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونس روانه دادسرا شد، گفت: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین