شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

کشف بیش از ۹۰ درصد جرائم در لارستان

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۹۴ درصد جرائم در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ داوود امجدی فرمانده نیروی انتظامی…

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۹۴ درصد جرائم در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ داوود امجدی فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: طی شش ماهه اول سال جاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از همه توان و بکارگیری روش‌های اطلاعاتی، فنی، تجربی و کاراگاهی ضمن اشراف اطلاعاتی و تلاش جهادی موفق شدند ۹۴ درصد جرائم را کشف کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی جرائم سرقت ۹۱ درصد در سال جاری کشف شده است، تصریح کرد: جرائم جنایی ۸۲ درصد و جرایم جعل و کلاهبرداری نیز ۱۰۰ درصد کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ امجدی با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی کشفیات کالای قاچاق، بیان کرد: در ۶ ماهه اول ساری ۹۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان لارستان کشف شده است.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص، ۱۰۳ نفر متهم و ۸۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق نیز توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان امنیت پایدار در لارستان را محصول مشترک از عملکرد پلیس، نهاد‌های مسئول و شهروندان دانست و هشدار داد کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین